Gå til innhold

Ønskeliste for spill på PSN?

Zahl

Anbefalte innlegg

Satt og hadde en liten nostalgiatrip (blir ofte sånn når sykdommen herjer) på Youtube og kikket litt på gode, gamle spill. Deretter kom jeg til å tenke på hvilke spill jeg skulle ønske kom på PSN. Jeg merket at jeg stort sett savnet eldre RPGs fra PS1. Øverst på listen står Suikoden 1 og 2. Vet at hvertfall 1`eren er på amerikansk PSN, men skulle gjerne sett begge på EU PSN. Hvilke spill skulle dere ønske kom på PSN?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Skulle ønske Sony fikk fingern ut og lanserte Trine2 som snart kom for 2mnd side på XBL

Har lyst på Trine2 jeg og! Hadde vært fantastisk om Digimon World kom (overraskende bra spill), men det skjer nok aldri. Heldigvis er det mange bra spill der allerede, synes jeg :)

Endret av GwenDibley
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hadde likt og sett disse  på storen her i europa. Coolboarders 3, Arc The Lad II, Arc The Lad Monster Tournament, Suikoden, Suikoden II, Motor Toon Grand Prix, Alundra, Alundra 2, Wilds Arm 2, Suikoden III, Suikoden IV, Suikoden V, Grandia II, Grandia III, Legend Of Dragoon, Legend Of Mana, Breath Of Fire IV, Klonoa: Door to Phantomile, Parasite Eve, Chrono Cross, Vanguard Bandits, Xenogears, SSX Tricky, SSX 3. Mer kommer jeg ikke på nå  :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...