Gå til innhold

Slutt med Microsoft-poeng? (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bioware?

Bioware ja, de har det samme råtne systemet.

Har de? Fortell! Har ikke sett noe slags system der i det hele tatt egentlig =P

All DLC til Bioware spill betales med Bioware points. Hvordan vet jeg dette, spør du? Jo, jeg har kjøpt DLC av dem ved flere anledninger. ;)

Endret av ZiggyStardust
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Bioware pointsene er ganske greie da siden det bare er til for DLC innhold.  Det jeg ikke liker er å batale 50-60 kroner for en 24 timers begrenset leiefilm på xbox live. For s mye microsoft points feks 800? svindyrt. Hvis de oppgir prisene i kroner vil man bedre se hvor mye man riskerer å sløse bort. 

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

På tide. For en jævla svindel. Om jeg ønsker å kjøpe en DLC til et spill for $10, så skal jeg ikke måtte betale $15 eller mer bare for å få en haug med "poeng" som jeg aldri kommer til å bruke uansett. Totalt unødvendig. Microsoft er ikke et eget land, de må kunne operere med ekte valuta, ikke denne "Disney-dollaren".

Edit: Nå snakker jeg som en PC-gamer, som må bruke de samme teite poengene når jeg skal kjøpe DLCs til spill via Games for Windows Live (enkelte spill har GFWL som eneste utselger av DLC).

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Idiotisk. Etter PS3 skandalen er jeg forsiktig med hvor jeg legger kortinformasjon. Har vurdert xbox pga dette, men ser vist ut til at dette ikke blir aktuelt alikevel.
Man legger da ut kortinformasjon på Xbox også, med mindre man kjøper "points kort" enten på nettet eller i butikk.
Nettopp :) Med mindre man kjøper "points kort".Det er akkurat dette som nå gjør xbox mer aktuelt for meg, da jeg ikke liker tanken på å legge igjen kortinfo etter sony skandalen.

Du kan da virkelig kjøpe kodekort til PSN i butikk også så du ikke trenger å legge inn kortinformasjon

Lenke til kommentar
Bioware?
Bioware ja, de har det samme råtne systemet.
Har de? Fortell! Har ikke sett noe slags system der i det hele tatt egentlig =P

Da har du ikke handlet DLC'er til Mass effect2/Dragonage.. Alt går i Bioware points

Har kun spilt disse på xbox, så har kun trengt xblive points! :)

Lenke til kommentar

Det som er synd om MS-poengene forsvinner er at det sikkert blir vanskeligere å raske til seg gratis MS points. MS og/eller andre selskap pleier å dele ut gratis MS poeng 2-3 ganger i året, og noen ganger er det veldig enkelt å utnytte disse kampanjene.

Jeg betalte for sesongkortet til Gears 3 med poeng som jeg hadde fått fra en eller tysk side.

Når det gjelder hvilken valuta jeg benytter mej av på XBL så er det for meg revnende likegyldig om jeg bruker ekte penger eller spacebucks. Blir det noen poeng til overs så bruker jeg de neste gang jeg skal kjøpe noe.

Lenke til kommentar

Penger havner ikke på salg :( men det gjør MS poeng

Spill havner ganske ofte på salg også...

Ergo sparer man mer på at man har MS poeng.

Ekte penger følger valutakurser. Det gjør ikke MS poeng.

Eh.. omvendt. Tror du microsoft kommer til å la deg betale i den valutaen du vil? Neppe. Poeng derimot, kan du kjøpe fra det landet du vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...