Boil In Bag Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Heisann! Jeg skal sette inn en harddisk i pcen, og jeg la merke til at jeg ikke har strømkabel til denne harddisken. På kabelen til harddisken og ssden som allerede er koblet til er det flere uttak (Som vist her). Det jeg da lurer på er om jeg kan koble til flere harddisker med denne strømkabelen uten å måtte trenge en til. Takker for svar! Endret 24. januar 2012 av Boil In Bag Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Linken din er feil. Er det kontakt på ledningen som passer i Harddisken så funker det fint.. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Går fint det. Ledige plugger er til for å brukes. Det er bare i ekstreme tilfeller hvor komponenter trenger mye strøm, at det kan bli knapt med strøm i kabelen, men ikke under "normale" omstendigheter. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Sjekk linken din. Uansett, ja du kan bruke flere, men ikke ta dette for langt som 30 harddisker på samme strømkabel. Risken for oppstartsstrøm som da vil overstige hva kabelen kan overføre uten å overopphetes er stor. Men 6-8 disker går greit. Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Sjekk linken din. Uansett, ja du kan bruke flere, men ikke ta dette for langt som 30 harddisker på samme strømkabel. Risken for oppstartsstrøm som da vil overstige hva kabelen kan overføre uten å overopphetes er stor. Men 6-8 disker går greit. Linken skal fungere nå, men takker for svar! Dere skjønte hva jeg mente utenom ja Men da skal jeg koble opp noen disker til kablene jeg allerede har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå