Tove Iren Torland Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Speilblank Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det var jo et kjent syn. Hovsvannet sett mot Drangsdalen? Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Det var jo et kjent syn. Hovsvannet sett mot Drangsdalen? Stemme det , tatt på søndag Lenke til kommentar
karoald Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Fine natur i fin speiling Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Flott komp dette Tovemå si det var speilblankt ja. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Speilblank Beskrivelse: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Vakkert,har du prøvd og snu bilde på høykant,liker selv godt den effekten som kommer frem,men da må det være ekte som her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg