Gå til innhold

Hva skal Naughty Dog med millioner av polygoner? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er artikler skrevet av folk som ikke vet hva de snakker om.

En gjennomsnitts karakter i uncharted 2 var neppe 80 000 polys.

 

Gjennomsnitts poly på en karakter på den tiden var 8 - 10 k polys.

 

Det andre med denne greia er, hvorfor skal de ha en million polys, når alt du trenger for å få overflatene til å se jevne ut er ca 30 - 60 k polys.

 

Det blir allerede brukt million polys modeller, det kalles Zbrush, skulpterings program hvor de baker ut normalmaps til low poly karakterene som er rundt 10 - 12 k polys nå tildags..

 

Tulle artikkel :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...