S-r-ex Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Etter at jeg så denne, så sank tvilen min: 1 Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dette er artikler skrevet av folk som ikke vet hva de snakker om. En gjennomsnitts karakter i uncharted 2 var neppe 80 000 polys. Gjennomsnitts poly på en karakter på den tiden var 8 - 10 k polys. Det andre med denne greia er, hvorfor skal de ha en million polys, når alt du trenger for å få overflatene til å se jevne ut er ca 30 - 60 k polys. Det blir allerede brukt million polys modeller, det kalles Zbrush, skulpterings program hvor de baker ut normalmaps til low poly karakterene som er rundt 10 - 12 k polys nå tildags.. Tulle artikkel 1 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Enig. Jeg tipper 80K-tallet kommer fra mellomsekvensene – der kan jeg godt tenke meg at de kunne finne på å bruke 80 000 bare på figurene. 1 Lenke til kommentar
Makri Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 nei takk, tar meg heller en tur ut... DET er rå grafikk det... foretrekker at spill ser ut som spill... Prøvd det selv. Gameplayet var greit nok, en del repetisjon som ble litt kjedelig, men AI-en sugde hardt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå