eUnaas_InnleggNO Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon. Jeg ønsker selvsagt en telefon med Android 4, er det gitt at alle dagens modeller kan oppgraderes? Eller må jeg se etter en modell som har Android 4 installert? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Det er vel kun en mobil på det norske markedet som kommer med Android 4.0 installert per dags dato: Samsung Galaxy Nexus. Men, mange produsenter har lovet oppgraderinger til flere av dagens toppmodeller. Lista finner du her: http://www.dinside.n...-cream-sandwich(ikke komplett liste!) Og som du spør om alle modeller vil få oppdatering, så kan jeg avkrefte det med en gang. Det vil antagelig bli vist frem mange nye modeller (med Android 4.0) under Mobile World Congress i februar. Endret 9. februar 2012 av martin9 Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er riktig nok kun Galaxy Nexus som kommer med ferdig installert Android 4 (ICS). Dog kan man også oppdatere forgjengeren Nexus S. Det er fortsatt en super telefon, imo. Men slikt er en smakssak, så jeg anbefaler å heller undersøke selv enn å ta mitt ord for det. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er vel kun en mobil på det norske markedet som kommer med Android 4.0 installert per dags dato: Samsung Galaxy Nexus. Men, mange produsenter har lovet oppgraderinger til flere av dagens toppmodeller. Lista finner du her: http://www.dinside.n...-cream-sandwich Og som du spør om alle modeller vil få oppdatering, så kan jeg avkrefte det med en gang. Det vil antagelig bli vist frem mange nye modeller (med Android 4.0) under Mobile World Congress i februar. Den lista er per dags utdatert og ikke komplett. Galaxy S II får også ICS, en update som ikke er altfor langt unna. Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Det er vel kun en mobil på det norske markedet som kommer med Android 4.0 installert per dags dato: Samsung Galaxy Nexus. Men, mange produsenter har lovet oppgraderinger til flere av dagens toppmodeller. Lista finner du her: http://www.dinside.n...-cream-sandwich Og som du spør om alle modeller vil få oppdatering, så kan jeg avkrefte det med en gang. Det vil antagelig bli vist frem mange nye modeller (med Android 4.0) under Mobile World Congress i februar. Den lista er per dags utdatert og ikke komplett. Galaxy S II får også ICS, en update som ikke er altfor langt unna. .Ja, selvfølgelig! Takk for at du rettet meg :-) Lenke til kommentar
eUnaas_InnleggNO Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Hvor "viktig" er det å fokusere på ICS/Android 4 ved kjøp av en ny telefon? Fikkes det apps som ikke fungerer til eldre systemer? Er det noen "merkbare" oppgraderinger i ICS? Lenke til kommentar
molty Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Den lista er per dags utdatert og ikke komplett. Galaxy S II får også ICS, en update som ikke er altfor langt unna. Vet du noe mer om oppdateringen? Om når den skal i grunn være klar f.eks? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Om du er desperat så kan du skaffe det allerede nå (google er din venn), om ikke så regner jeg med at oppdateringen kommer ved februar/mars skiftet. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hvor mye bedre blir ICS i funksjonalitet og ytelse enn GB? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ytelsen blir vel ikke så mye grådig bedre, opplevelsen, ergo, menyer, grensesnitt o.l er mye bedre. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Tegne grafikk vha GPU assistanse er optimiseringer som bare er i ICS. http://android-developers.blogspot.com/2011/11/android-40-graphics-and-animations.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå