Gå til innhold

BK: Skrap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

god tur til røyk og billig mat...he he..

skal ha burstdag for største datter min i dag ,så tidlig jeg oxo..ha en fin dag og 5 pluss smil

Takker...vi utsatte det til Mandag..ble vel i tidligste laget for fruen..MS ser du;)

NikHdr! Flotte farge men ink. Likevel bra

Takker;)

Knalltøfft med crazy etterbehadling. :) Fine detaljer i det store formatet. Selg det til pukkverket!

Takker;) Ja tenkte ett salg selv..hehe.Ikke att det betyr noe,men er ikke ett pukkverk,men skrap.Haugene du ser er metall;)

Lenke til kommentar

skal ha burstdag for største datter min i dag ,så tidlig jeg oxo..ha en fin dag og 5 pluss smil

Takker...vi utsatte det til Mandag..ble vel i tidligste laget for fruen..MS ser du;)

Takker;)

Knalltøfft med crazy etterbehadling. :) Fine detaljer i det store formatet. Selg det til pukkverket!

Takker;) Ja tenkte ett salg selv..hehe.Ikke att det betyr noe,men er ikke ett pukkverk,men skrap.Haugene du ser er metall;)

Å, shit...Kanskje Teigen da?

Lenke til kommentar

Takker;)

Å, shit...Kanskje Teigen da?

Riktig..husket ikke helt hva det het,ennå jeg kjører forbi der hver gang jeg er nedover :whistle:

Lenke til kommentar

Dette ble knall JEE, noe av det tøffeste jeg har sett på lenge, kreativt, skiller seg ut, muligens ikke som foto, men det er jo skapt av foto og det er jo severdige artige bilder vi skal gjøre, og det har du gjort her.

Ser jo ut som et grafisk verk, imponert! :)

Hmm..nå vokste jeg minst 10cm her.Tusen takk Håkon :thumbup:

Fint bilde og litt anderledes godt jobba.

Tusen takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Liker :)

Dette er så avgjort noe jeg er svak for.

Men det er vel slik at denne formen for etterbehandling liker mann, eller så hater mann det ....

Takker..men denne gang ble det likt..ihvertfall av kommentarene som er gitt :thumbup:

For meg handler det om fri utfoldelse,blir det likt,så er det supert.Blir det ikke likt,så er jammen det helt ok også.

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...