Jan Erik Engan Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Skrap Bildet er fjernet. Beskrivelse: Liker,liker ikke er svaret her.Dratt på med det jeg har av plugins samt nik hdr.Uansett bør det sees i storformat dette.Og nå av gårde for billig røyk og mat;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 god morgen så artig dette bilde ble,synes det ble tøft,scrap.. ha en fin dag.. smil håper du da har sett denne filmen passer til bilde ditt Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 god tur til røyk og billig mat...he he.. skal ha burstdag for største datter min i dag ,så tidlig jeg oxo..ha en fin dag og 5 pluss smil Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 NikHdr! Flotte farge men ink. Likevel bra Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Knalltøfft med crazy etterbehadling. Fine detaljer i det store formatet. Selg det til pukkverket! 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 god tur til røyk og billig mat...he he.. skal ha burstdag for største datter min i dag ,så tidlig jeg oxo..ha en fin dag og 5 pluss smil Takker...vi utsatte det til Mandag..ble vel i tidligste laget for fruen..MS ser du;) NikHdr! Flotte farge men ink. Likevel bra Takker;) Knalltøfft med crazy etterbehadling. Fine detaljer i det store formatet. Selg det til pukkverket! Takker;) Ja tenkte ett salg selv..hehe.Ikke att det betyr noe,men er ikke ett pukkverk,men skrap.Haugene du ser er metall;) Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 god tur til røyk og billig mat...he he.. skal ha burstdag for største datter min i dag ,så tidlig jeg oxo..ha en fin dag og 5 pluss smil Takker...vi utsatte det til Mandag..ble vel i tidligste laget for fruen..MS ser du;) NikHdr! Flotte farge men ink. Likevel bra Takker;) Knalltøfft med crazy etterbehadling. Fine detaljer i det store formatet. Selg det til pukkverket! Takker;) Ja tenkte ett salg selv..hehe.Ikke att det betyr noe,men er ikke ett pukkverk,men skrap.Haugene du ser er metall;) Å, shit...Kanskje Teigen da? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 god tur til røyk og billig mat...he he.. skal ha burstdag for største datter min i dag ,så tidlig jeg oxo..ha en fin dag og 5 pluss smil Takker...vi utsatte det til Mandag..ble vel i tidligste laget for fruen..MS ser du;) NikHdr! Flotte farge men ink. Likevel bra Takker;) Knalltøfft med crazy etterbehadling. Fine detaljer i det store formatet. Selg det til pukkverket! Takker;) Ja tenkte ett salg selv..hehe.Ikke att det betyr noe,men er ikke ett pukkverk,men skrap.Haugene du ser er metall;) Å, shit...Kanskje Teigen da? Riktig..husket ikke helt hva det het,ennå jeg kjører forbi der hver gang jeg er nedover Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dette ble knall JEE, noe av det tøffeste jeg har sett på lenge, kreativt, skiller seg ut, muligens ikke som foto, men det er jo skapt av foto og det er jo severdige artige bilder vi skal gjøre, og det har du gjort her. Ser jo ut som et grafisk verk, imponert! Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Fint bilde og litt anderledes godt jobba. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Dette ble knall JEE, noe av det tøffeste jeg har sett på lenge, kreativt, skiller seg ut, muligens ikke som foto, men det er jo skapt av foto og det er jo severdige artige bilder vi skal gjøre, og det har du gjort her. Ser jo ut som et grafisk verk, imponert! Hmm..nå vokste jeg minst 10cm her.Tusen takk Håkon Fint bilde og litt anderledes godt jobba. Tusen takk Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Liker Dette er så avgjort noe jeg er svak for. Men det er vel slik at denne formen for etterbehandling liker mann, eller så hater mann det .... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 (endret) Liker Dette er så avgjort noe jeg er svak for. Men det er vel slik at denne formen for etterbehandling liker mann, eller så hater mann det .... Takker..men denne gang ble det likt..ihvertfall av kommentarene som er gitt For meg handler det om fri utfoldelse,blir det likt,så er det supert.Blir det ikke likt,så er jammen det helt ok også. Endret 25. januar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
40D Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Her liker jeg meg! Skrot haugen på loesmoen.. Ser ut som fettfarger. Artig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg