TGW Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Hei! Jeg har hatt HTC desire HD en god stund, men den siste tiden har det klikket litt for den. Om jeg er inne på tlf eller om den ligger i "dvale" så kommer følgende mld opp hele tiden; "GPS deaktivert. GPS- Satellitter må være aktivert før du kan bruke plasseringstjenesten. Aktiver GPS i Innstillinger .> Plassering" Selv om jeg aktiverer GPS så kommer denne "feil meldingen" hele tiden opp. Om jeg trykker avbryt så tar det ikke lange tiden før den dukker opp igjen. Dette er svært irriterende og plagsomt. Om den dukker opp når tlf har på skjermsparer så lyser displayet en liten stund før den slukkes igjen. For så å slå seg på igjen bare halvt minutt etter. Dette gjør også at tlf går veldig raskt tom for strøm. Noen her inne som vet hva jeg skal gjøre for å få dette til å slutte? Mvh Truls Lenke til kommentar
teitur Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Shot in the dark: rusk i usb -kontakten som gjør at tlf tror den blir, satt I bildokking? Lenke til kommentar
jorrik Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Rens usb kontakten med en tynn tannpirker el lignende for rusk, utrolig mye som samler seg opp der. Hadde noen av det samme problemet selv med at skjermen skrudde seg på heletiden og bilpanel startet opp ufrivillig. Hjalp å rense ut rusk fra usb kontakten for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå