daruu Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Driver nå med jegerprøve, å skal, om alt etter planen begynne å jakte så smått i løpet av året. I begynnelsen er det fuglejakt som er aktuelt å da først og fremst med hagle. Hvis jeg da kjøper ei o/u hagle i førsteomgang, har jeg da ingen mulighet til å kjøpe ei halvautomat hagle feks senere? Selv om de er samme kaliber så har de jo forsåvidt forskjellige bruksområder. Tenkte også å ganske fort kjøpe ei salongrifle for å friske opp riflekunnskapene litt (drev mye med skyting når jeg var ung), kan jeg da senere kjøpe en 6.5, evt 308? De har jo også noe av det samme bruksområdet, om enn ikke like mye som ei hagle kanskje. Vil ikke drite meg ut å kjøpe ett våpen nå som jeg må selge igjen når jeg etterhvert skal oppgradere... Takknemlig for alle svar Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Det skal ikke være noe problem. Man kan ha 6 våpen i jaktgarderoben før man må vise til et spesielt behov. Endret 24. januar 2012 av Quote Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå