Gå til innhold

Skal overklokke min "Intel Core-i7 950". Gud hjelpe meg.


Anbefalte innlegg

Høres nå ut som du støter på en flaskehals rundt tesseleringsenhetene til AMD for min del...

 

Skru av Tesselation og Depth of Field, så bør du få bedre ytelse når du zoomer inn.

 

Det er når du skal se alt som foregår på slagmarken at CPU sliter, ikke når du ser på fem-ti enheter.

 

Det går helt fint an å zoom'e inn og se mer en fem-ti enheter. Dette har ingen ting med "Tesselation" å gjøre - det er som sagt kun når jeg zoom'er inn på nærkamper at FPS'en virkelig driter på seg og dør. Dette er (visstnok) fordi jeg kjører "Unit Detail" på "Ultra" - Det har noe med animasjonene å gjøre, visstnok. Soldater som slåss har et mye bredere uvalg av animasjoner å spille av, og dette skal visstnok gjøre sitt for å drepe FPS'en til spillere dersom det er nok av dem på skjermen. Jeg kan skru av Tesselation og DoF, men det vil ikke gjøre en dritt. Eneste løsningen er simpelthen å få seg bedre CPU, noe jeg nå driver og prøver.

 

Uansett har du allerede blitt linket en guide du kan prøve.

 

I know. :) Titter på den, nå. Virker som den er skrevet for litt mer drevne folk enn meg, da.

Endret av St1gar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...