Melkesjokoladen Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Hei folkens! Nå har det seg slik at jeg for gøy(ro ro til fiskeskjær) prøvde en slik datingside på nettet. De klarte å lokke meg til å betale 20kr for fullt medlemsskap i 14 dager med betingelser. En av betingelsene var at dersom jeg ikke avbestilte abonnementet ville jeg automatisk bli trukket for et fullverdig (1000kr for 3måneder) medlemskap. Problemet: Datingsiden oppgav en email-adresse som jeg sendte avbestillingen til, men jeg fikk en returmail på at den ikke eksisterer. Kan de da kreve at jeg betaler for medlemsskapet når de ikke oppgir korrekt kontaktinformasjon? Jeg kunne ikke ta kontakt med dem pr telefon, og returmailen oppdaget jeg først i dag. Endret 24. januar 2012 av Melkesjokoladen Lenke til kommentar
-forbruker- Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Da vare på avbestillingen du sendte på mail, så har du en meget god sak. Lenke til kommentar
Melkesjokoladen Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Da vare på avbestillingen du sendte på mail, så har du en meget god sak. Takk for svar. Jeg sendte den ny epost med feilmeldingen. Hadde som du sa en så god sak at de ikke engang gadd å prøve seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå