LarZen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg og 6 venner trenger noe nytt å spille samens online, og vi lurer litt på bil spill nå. Har dere noe å anbefale der slik? Sjekket kjapt på Steam og fant et som heter Race Injection...noe å satse på? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hva med Trackmania 2? Har aldri spilt det før selv, men det skal være bra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Trackmania 2 ser veldig kult ut men er litt mer simulator med ekte biler osv som hadde nok passet for alle sammen i gruppa...ser ikke ut som det er så mye å velge blant .... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Need for Speed World - free2play. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Man har jo alle "hardcore" simulatorane som knapt kan kalles spill, men at man har 6 venner som liker ett av disse spilla er vel heller urealistisk å tenke seg. GRID er mitt forslag til et spill som er lett å like og som fungerer veldig bra i multiplayer(opptil 12 spillere samtidig mener jeg å huske). Vet ikke helt hvorfor det ikke ble mer populært men det var faktisk ganske bra spill i "simulatoraktig arkade" sjangeren. Jeg tror du kan kjøpe det på steam og vet at du kan kjøpe det på direct2drive. Lenke til kommentar
Mrpain Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Annbefaler DiRT 2/3 sterkt Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Race injection er vel knapt spillbart uten ratt&pedaler. Anbefaler Flatout 2 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Live For Speed. Ikke bling-bling grafikk, ikke noe super-duper-fancy greier, men 110% fokus på god racing og bra simulator. Sjekk ut lfs.net Omtrent samtlige maskiner kan kjøre dette spillet på full pupp grunn god optimalisering. Spillet er stadig under utvikling, og fra tid til annen kommer det nye ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå