Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på å slå opp


Anbefalte innlegg

Hei, den siste tiden har jeg følt at jeg vil slå opp med dama men er uendelig usikker...

Vi har vært sammen i snart to år, og i det siste har det vært noen tøffe måneder. Mye krangling og usikkerhet osv. (Jeg fyller 19 i år, og hun 18.)

Hun er min første kjæreste om vi ser bort fra sommeren før ungdomsskole, så hun betyr jo enormt for meg. Jeg kan i grunn ikke se for meg hvordan det blir uten henne, i og med at vi har alltid hverandre å fortelle ting til. Vi har vært gjennom mye sammen, kjenner hverandres familie godt og slike ting. Grunnen til at jeg vil slå opp er fordi jeg har trust issues, føler at hun er litt for "ung" i hodet og litt vel krevende.

 

Nyttårsaften

Vi dro hver for oss, jeg dro på nattklubb med gutta siden hun er 17 år enda.

Og hun var på en annen fest selvsagt. Dagen etter på kvelden ringer hun og forteller hun at en i klassen kysset henne, og hun gjorde ingenting. Bare lente seg bak og var sjokkert. Noe jeg finner lite sannsynlig. Hadde hun ikke villet det, så hadde hun vridd seg unna før kysset skjedde i det hele tatt.

 

Eks-Kjæresten

For en stund tilbake så drev hun å tekstet en del med eksen, noe jeg likte svært lite. Og den dag i dag, oppbevarer hun fremdeles gamle tekstmeldinger fra han. Hun sletter alt annet, til og med søte dikt jeg har sendt... Klarte å vri ut av henne at hun fortsatt bryr seg om han og alt slikt.

 

Det fins selvsagt mer, men det blir litt dumt å ramse opp alt.

Anyways, jeg liker å være i et forhold og det å alltid ha noen å gå til vil jeg i grunn ikke gi slipp på. Jeg har trossalt ingen andre å gå til, heller ikke noen veldig nære venner.

Jeg har også begynt å savne det spenningen i å få ny dame, siden jeg har begynt å miste lysten til kyssingen og slikt.

Jeg har jo fremdeles mine "lyster" så vi har jo sex, men ikke særlig ofte...

 

Har fått hørt av venner at det er utrolig at jeg orker henne fremdeles, og kjæresten til søstra mi sa faktisk til meg at hun virket som en utrolig krevende jente. Og han legger merke til at det er ampær stemning blant oss noen ganger...

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Jeg elsker henne, vil ikke se henne med andre og slikt.

Men slik jeg ser det, så er jeg mye mer moden enn henne.

Jeg fyller straks 19 år, og begynner snart for fult i jobb og skal flytte ut fra foreldre. Og jeg ønsker å gjøre det med en person det vil vare lenge med....

 

So tell me allmighty forum, what do i do ?:/

 

Postet av anonym: 2c1d3fcac1a42ea366d8364555244ded

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På meg høres det ikke ut som du elsker henne, det er bare eiendomstrangen/sjalusien som spiller inn på at du ikke vil se henne med andre (de fleste ønsker vel ikke det, før man ev får litt avstand)

 

Jeg føler jo fremdeles at jeg vil tilbringe tid med henne, jeg savner jo hun når vi ikke er sammen. Jeg sender fremdeles meldinger når vi ikke er sammen og spør hva hun gjør og slikt... En del av meg elsker jo henne fremdeles...

 

Får meg ikke helt til å tro at jeg gjør det rett i å slå opp.. :/

 

Postet av anonym: 2c1d3fcac1a42ea366d8364555244ded

Lenke til kommentar

Kjenne meg godt igjen her, dessverre kanskje for din del. Jeg hadde det likens for noen år siden. Hun sendte meldinger til gutter for at hun skulle få vite at hun fortsatt var atraktiv hos andre selv om hun hadde vært i ett forhold med meg i noen år. Altså ikke "vanlige" meldinger, men slike dirty som skulle vært forbeholdt meg.

 

Jeg snakket med henne om det, og hun sa det bare var for å vite at hun fortsatt var atraktiv, men jeg ante ugler i mosen. Hun startet å være borte vær kveld og kunne finne på å komme hjem 3-4 tiden på natten, eller ikke komme hjem i det hele tatt. Engang ringte jeg venninen der hun skulle ligge over for å fortelle at hun hadde glemt husnøkelen sin, men da svarte hun at hun aldri hadde vært der.

 

Det jeg prøver å si på en veldig tungvindt måte, er at du bør snakke med henne, eventuelt finne ut hva hun vil. På meg virker det som om du har veldig lyst til å fortsette i forholdet med henne, men bare er usikker på hva hun vil / gjør når du ikke er i nærheten. Aner du ugler i mosen, prøv å finne noen sikre bevis, men allerede her mener jeg at forholdet skranter litt, siden det er vanskelig å ha et godt forhold uten tillit.

 

Good luck bro

Lenke til kommentar

Er du usikker, så dump henne. Ble nettopp det selv (1 time siden), pga. usikkerhet, og vet at jeg ikke hadde klart mer om jeg hadde visst det tidligere.

 

Edit: Kjenner meg dog ikke igjen i resten av stashet ang kyssing osv.

Endret av StacysDad
Lenke til kommentar
Jeg føler jo fremdeles at jeg vil tilbringe tid med henne, jeg savner jo hun når vi ikke er sammen. Jeg sender fremdeles meldinger når vi ikke er sammen og spør hva hun gjør og slikt... En del av meg elsker jo henne fremdeles...

 

Får meg ikke helt til å tro at jeg gjør det rett i å slå opp.. :/

Det skal være ganske ille hvis man ikke føler for å tilbringe tid sammen osv, men da hadde det jo egentlig ikke vært et valgets kval? ;)

 

En del av meg elsker de jeg har vært sammen gjennom livet også, men utifra det jeg leser fra deg altså, så høres det ut som dette ikke hadde vært nok i mine øyne.

 

Jeg er ikke deg, så jeg må bare ta det utifra hva du skriver og hvordan jeg tenker om det - det er du som er i situasjonen og kun du som virkelig føler og kjenner hvordan det i virkeligheten er for deg/dere.

Lenke til kommentar

Kjenne meg godt igjen her, dessverre kanskje for din del. Jeg hadde det likens for noen år siden. Hun sendte meldinger til gutter for at hun skulle få vite at hun fortsatt var atraktiv hos andre selv om hun hadde vært i ett forhold med meg i noen år. Altså ikke "vanlige" meldinger, men slike dirty som skulle vært forbeholdt meg.

 

Jeg snakket med henne om det, og hun sa det bare var for å vite at hun fortsatt var atraktiv, men jeg ante ugler i mosen. Hun startet å være borte vær kveld og kunne finne på å komme hjem 3-4 tiden på natten, eller ikke komme hjem i det hele tatt. Engang ringte jeg venninen der hun skulle ligge over for å fortelle at hun hadde glemt husnøkelen sin, men da svarte hun at hun aldri hadde vært der.

 

Det jeg prøver å si på en veldig tungvindt måte, er at du bør snakke med henne, eventuelt finne ut hva hun vil. På meg virker det som om du har veldig lyst til å fortsette i forholdet med henne, men bare er usikker på hva hun vil / gjør når du ikke er i nærheten. Aner du ugler i mosen, prøv å finne noen sikre bevis, men allerede her mener jeg at forholdet skranter litt, siden det er vanskelig å ha et godt forhold uten tillit.

 

Good luck bro

 

Hei - Tusen takk for svaret!

Jeg er redd for at jeg er i samme klemme som deg, hun har vært ute sent slik som du forklarte og hun har begynt å pratet mer med andre gutter... Noe som er bekymringsfult.

 

Jeg har prøvd å pratet med henne, men får alltid samme svaret. Hun vil være sammen med meg, meg for alltid. Vi skal ditt og datt i framtiden og slikt... Men jeg ser det liksom aldri for meg, selv om jeg ønsker det...

 

Vet ikke hvordan jeg skal finne bevis eller om det er noe å bevise... Så er kinda stuck there..

 

 

Postet av anonym: 2c1d3fcac1a42ea366d8364555244ded

Lenke til kommentar

Sett deg ned og ta en skikkelig prat med henne om hvordan du føler det. Har hun lyst til å være sammen med deg for resten av livet, kommer ikke det til å skade forholdet, heller tvert imot. Gidder hun ikke det, er hun ikke noe å samle på spørr du meg, for da går det galt før eller siden.

 

Dette er bare min mening, jeg tar ikke noe ansvaret hvis livet ditt tar en horribel vending etter denne posten. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...