Hotel Papa Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Je, prøvd litt av hvert nå, ser ikke ut til at det virker. Får vel bruke den til den blir helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Jeg har ei panne som jeg fikk med meg da jeg flyttet hjemmefra. Den har vi hatt i familien i minst 7år nå. Forstatt like god som ny. Lager mat i den 2-3 ganger hver eneste dag, å den står somregel alltid i vann imellom måltidene, da jeg ikke gidder å vaske/tørke/rydde den vekk hver gang jeg har brukt den. Det eneste jeg passer på er at jeg bare bruker stekespader av plast. Skraper man nedi belegget med metall så blir det fort riper i belegget, noe som fører til at den blir ødelagt. Aldri merket noe til at den har blitt dårligere hvertfall. Men, jeg tror det er snakk om ei panne som kostet ganske mye da den var ny. Pris har nok endel og si her Endret 31. januar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Ingenting som slår en skikkelig god gammeldags jernpanne. Min mor har hatt samme panna så lenge jeg kan huske (i alle fall 20 år) og resultatene blir fremdeles mye bedre i den enn alt jeg har hatt av billige og relativt dyre panner. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Delvis enig i den! Spesielt egg og bacon smaker mye bedre når det er stekt i ei skikkelig jernpanne! Endret 31. januar 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Mye er det en slik jernpanne koster a? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Priseksempler her: http://www.jernia.no/k/search.aspx?q=stekepanne&mfr= Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Ku kan få en billig panne til 20 som varer en måned eller du kan få en pakke til ett par hundrelapper som kan vare i mange år... Det finnes mye forskjellig på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå