Wlasna Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Maren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Nydelig bilde!!!! Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Supert bilde ja, virkelig, men ville kanskje hatt med litt mer på høyresiden (eller venstre (kommer litt an på hvordan en ser det)) . Lenke til kommentar
Stig_Morten_Thu Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Et kjempeflott bilde. Hvis en skal pirke litt, ville jeg hatt med mer av modellens venstre side, som allerede nevnt. Jeg skulle også ønske at høret som ligger foran modellens venstre pupill lå en ørliten tanke høyere opp, slik at begge øynene kom til sin fulle rett. Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 24. mai 2012 Del Skrevet 24. mai 2012 Fint bilde, liker detaljnivået i huden og lyset i øynene, flott modell også selvfølgelig! Jeg synes nok også at bildet er litt vel tett beskjært på høyre side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg