Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

landevei vs offroad

Rubenevo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Landevei. Det er fordi jeg liker å komme meg fort frem mens jeg trener og med landevei kan jeg sykle større distanser og det er noe jeg foretrekker :)

da har vi en :)

før drev jeg med offroad, fordi jeg syns det var ganske kult å sykle fort i skogen x)

men nå tror jeg at jeg skal gå over til landevei og være med faren min på lange sykkelturer osv. :)

Lenke til kommentar

Er landevei for min del.

Fikk interessen for å sykle selv den gangen jeg mista lappen i 2002 eller 03, husker ikke. Var kjekt å komme seg tur/retur jobb raskt. En halv sommer på en sliten DBS Tricky Track var nok til at jeg kjøpte meg en racer.

Sykler litt på offroaden også, men det blir ikke så mye off road i den forstand. Har syklet birken et par ganger, men der er det jo for det meste vei også.

Er også landeveisykling jeg ser på tv, så interessen rundt landevei er større etter å ha sett TdF siden Hautacam i 2000(om jeg husker riktig).

Lenke til kommentar

heihei.

her kan dere si deres meninger og hva det foretrekker og hvorfor dere har valgt det ene fremfor det andre :)

litt nyskjerrig på hva folk foretrekker

Velge? Ja takk begge deler!

Supersix til å suse langs veien, stumpy til skogsstiene.

Landeveissykling når man føler for å kjøre fort, trene og å tilbakelegge store distanser, terrengsykling når man vil dra på med mer adrenalin, balanse og tekniske utfordringer.

Lenke til kommentar

Terrengsykling er det jeg liker,og har nå holdt på med det siden 1992-93,landeveien blir for kjedelig.

Fordelene med å tråkke rundt i skogen og på fjellet er jo at naturen kommer veldig tett innpå,og det å ta med fiskestanga(type sammenleggbar) i sekken på tur med terrengsykkelen er bare digg(fotoapparat og god mat er heller ikke ukjent med å ligge i sekken).

Ett bilde av sykkelen til en kompis fra en tur i 2009:

1008293918_Yeti.jpg

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...