Rubenevo Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 heihei. her kan dere si deres meninger og hva det foretrekker og hvorfor dere har valgt det ene fremfor det andre litt nyskjerrig på hva folk foretrekker Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Landevei. Det er fordi jeg liker å komme meg fort frem mens jeg trener og med landevei kan jeg sykle større distanser og det er noe jeg foretrekker Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Landevei. Det er fordi jeg liker å komme meg fort frem mens jeg trener og med landevei kan jeg sykle større distanser og det er noe jeg foretrekker da har vi en før drev jeg med offroad, fordi jeg syns det var ganske kult å sykle fort i skogen x) men nå tror jeg at jeg skal gå over til landevei og være med faren min på lange sykkelturer osv. Lenke til kommentar
LFL Skrevet 23. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2012 Landevei. Primært for fart, men også fordi det er klart enklest å få trent skikkelig med. Av og til skulle jeg allikevel ønske at jeg drev med litt skogskjøring for å kjenne litt på spenningen og terrenget. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Er landevei for min del. Fikk interessen for å sykle selv den gangen jeg mista lappen i 2002 eller 03, husker ikke. Var kjekt å komme seg tur/retur jobb raskt. En halv sommer på en sliten DBS Tricky Track var nok til at jeg kjøpte meg en racer. Sykler litt på offroaden også, men det blir ikke så mye off road i den forstand. Har syklet birken et par ganger, men der er det jo for det meste vei også. Er også landeveisykling jeg ser på tv, så interessen rundt landevei er større etter å ha sett TdF siden Hautacam i 2000(om jeg husker riktig). Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Landeveissykling er trening for treningens skyld, terrengsykling er moro med trening som bivirkning. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg sykler kun i skogen, syns det er morsommere enn å banke grus eller trille på asfalt. Selvfølgelig ekstra gøy når man har skikkelig sykkel også Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 heihei. her kan dere si deres meninger og hva det foretrekker og hvorfor dere har valgt det ene fremfor det andre litt nyskjerrig på hva folk foretrekker Velge? Ja takk begge deler! Supersix til å suse langs veien, stumpy til skogsstiene. Landeveissykling når man føler for å kjøre fort, trene og å tilbakelegge store distanser, terrengsykling når man vil dra på med mer adrenalin, balanse og tekniske utfordringer. Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Terrengsykling er det jeg liker,og har nå holdt på med det siden 1992-93,landeveien blir for kjedelig. Fordelene med å tråkke rundt i skogen og på fjellet er jo at naturen kommer veldig tett innpå,og det å ta med fiskestanga(type sammenleggbar) i sekken på tur med terrengsykkelen er bare digg(fotoapparat og god mat er heller ikke ukjent med å ligge i sekken). Ett bilde av sykkelen til en kompis fra en tur i 2009: Endret 24. januar 2012 av sykkeliten Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Hvor er det bildet tatt? Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 24. januar 2012 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2012 Her finner du all info(bilder,gps link via gpsies,com): http://terrengsykkel.no/index.php?stid=413 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2012 Hvorfor velge? Jeg har syklet landevei i ett par år, men kjøpte meg doning for terreng nå nylig. Herlig med litt variasjon. Fart og flyt langs asfalten, samt mer teknisk krevende og moro i skogen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå