Cera Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg står nå mellom et par modeller og trenger alle synspunkt jeg kan få med meg: Dell 8600 (noen som vet hvor mye den veier og hvordan er det med widescreen på laptop?) Elitegroup GREEN 551 Tundra 1555 (kom også gjerne med andre forslag til maskiner) Lenke til kommentar
pearlj Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 står akkurat i samme situasjon som deg. Vurderer: Elitegroup 551 (minus med at cpu vifte går hele tiden gir støy, minker batterilevetiden og går kanskje fort i stykker) Tundra 1555 (minus med grafikk kort, elitegroup og whitebox har ati radeon 9000 med eget minne som er mye bedre enn tundra sin løsning) Whitebox cl50 (minus ved useriøst firma??? ikke sikker da) Ibm r40 (litt dyr med 512 ram men absolutt mest fristende) Dell 500m (litt mye plastikk?? oxo dårlig grafikk løsning her) Lenke til kommentar
Cera Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Jeg synes Dell 8600 virker mer fristende enn 500m. Elitegroup er dog mye lettere enn dell´en, så nå at 8600 veier over 3 kg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå