Tronden Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Har nå bestilt ny pc. Som dere sikkert har lest i mine andre tråder, hadde jeg et ganske lavt budsjett :/ Den pcn jeg kom fram til, var det selv DustinHome anbefalte selv, og det var den billigste pcn de hadde også, som kunne takle spill ifølge dem, her er pcen: http://www.dustinhome.no/acer-aspire...uct/5010620384 Hvilked spill tror dere denne kan dra? forventer ikke at den drar spill på ultra Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Linken fungerer ikke. Kommer bare til framsiden. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ser på linken at det er snakk om en Acer Aspire, Acer har et frynsete rykte, dårlig kjøleløsning og billig plastikk følelse. Lenke til kommentar
Tronden Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Feil link, beklager : http://www.dustinhome.no/acer-aspire-predator-g3610-ci3-33-4gb-500-gt530-w7hp/product/5010620384 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er umulig å si når linken kun sender oss til fremsiden. En billig laptop til gaming høres ikke så alt for bra ut, så det spørs hvilke spill du vil kjøre. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 ah ser det var snakk om stasjonær, prosessoren er nesten helt grei selvom den er dual-core skjermkortet er dritt... Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Feil link, beklager : http://www.dustinhome.no/acer-aspire-predator-g3610-ci3-33-4gb-500-gt530-w7hp/product/5010620384 den skal virke, men den er ikke mulig å oppgradere virker sikkert fint som en server når du skal ha ny PC til sommeren da noe du heller burde gjort er å kjøpe noe du kan oppgradere senere istedet for noe som praktisk talt kan kan kastes Lenke til kommentar
Tronden Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Er en stasjonær da men... til deg som sa det var laptop, posta riktig link lengre opp Det jeg lurer på er om den drar Guild wars 2 når det kommer ut. Nå spiller jeg bare cs 1.6 og kommer nok til å spille CS:GO også når det kommer Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noen som kan forklare hva Fantastisk grafikk for multitasking betyr? HW kravene til GW2 er vel ikke publisert, men i følge http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=684&game=Guild%20Wars%202 bør maskinen kunne dra det. Faq sier bare midrange, noe maskinen du har kjøpt bør ligge i nedre del av, men veldig diffust. Lenke til kommentar
Tronden Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Kan også nevne det at han jeg prata med på dustin, sa det at jeg kunne oppgradere skjermkort,prossesor, og andre deler hvis jeg ville det senere. Jeg spurte sefølgelig om det var mulig Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Kan også nevne det at han jeg prata med på dustin, sa det at jeg kunne oppgradere skjermkort,prossesor, og andre deler hvis jeg ville det senere. Jeg spurte sefølgelig om det var mulig det er mulig... men luftstrømmen i kabinettet er så dårlig at det knapt klarer noe bedre enn GT 530... burde oppgraderes hovedkortet er av dårlig kvalitet og man kan ikke overklokke på det... burde oppgraderes strømforsyningen er ikke av noe god kaliber den heller... må oppgraderes skjermkort... "må" oppgraderes prosessor er ganske ok... burde vurderes å oppgradere teknisk sett er det eneste som kan taes var på er HDD og optisk drev... resten kan gjøres om til en server eller noe Lenke til kommentar
Tronden Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Takk for svar olestokk og andre Skal oppgradere en del av delene , er snakk om mangel av penger akkuratt nå Et siste spørsmål Andre spill som dere tror den vil kjøre, som ikke er blitt nevnt? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Send den tilbake. Spar heller pengene til du kan kjøpe deg noe som funker. 5 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 1 + fra meg skrujernet, det er 4000kr rett i dass... 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg kjøpte en PC i deler fra komplett som jeg bygget til fattern. Den betalte jeg 5300kr for inkl. frakt, og den var mye bedre enn den der. Spar heller litt penger og kjøp de i deler. Får mye mere for pengene da. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Papirkurven: kan du linke til oppsettet hvis du fortsatt har det? Lenke til kommentar
Tronden Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Altså, skal jeg bare spille ganske enkle spill som cs 1.6, guild wars 2 og noen andre. Men man sparer jo så klart med å bygge en selv Skjekka på http://www.game-debate.com/ på ossen spill pcen jeg bestilte kunne kjøre, og vart ganske overrasket på hvor bra resultatet var Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) litt seint kanskje, men er alltid smartere å spørre FØR du kjøper noe enn etter. Jeg leta selv etter en stasjonær gamer for litt siden, kikka rundt på diverse sider som MPX osv. før jeg kom over dette forumet. Vet jeg sparte MASSE penger i tillegg til å få en bedre PC generelt på å spørre her først Endret 23. januar 2012 av incom1337 Lenke til kommentar
Tronden Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Takk for alle svar Fant ut at pcen jeg bestilte holder til mine krav foreløpig Noe jeg kommer til og gjøre senere er og oppgradere skjermkort Lenke til kommentar
lals Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Papirkurven: kan du linke til oppsettet hvis du fortsatt har det? i en tidligere tråd han hadde så satt jeg sammen dette oppsettet. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1040136&su=6044E46F-04E5-43CC-87FE-6B11BC68509B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå