Gå til innhold

Bestilt ny pc, hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Har nå bestilt ny pc. Som dere sikkert har lest i mine andre tråder, hadde jeg et ganske lavt budsjett :/ Den pcn jeg kom fram til, var det selv DustinHome anbefalte selv, og det var den billigste pcn de hadde også, som kunne takle spill ifølge dem, her er pcen: http://www.dustinhome.no/acer-aspire...uct/5010620384

Hvilked spill tror dere denne kan dra? forventer ikke at den drar spill på ultra :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en stasjonær da men... til deg som sa det var laptop, posta riktig link lengre opp :cool:

Det jeg lurer på er om den drar Guild wars 2 når det kommer ut. Nå spiller jeg bare cs 1.6 og kommer nok til å spille CS:GO også når det kommer :)

Lenke til kommentar

Kan også nevne det at han jeg prata med på dustin, sa det at jeg kunne oppgradere skjermkort,prossesor, og andre deler hvis jeg ville det senere. Jeg spurte sefølgelig om det var mulig :cool:

det er mulig... men

luftstrømmen i kabinettet er så dårlig at det knapt klarer noe bedre enn GT 530... burde oppgraderes

hovedkortet er av dårlig kvalitet og man kan ikke overklokke på det... burde oppgraderes

strømforsyningen er ikke av noe god kaliber den heller... må oppgraderes

skjermkort... "må" oppgraderes

prosessor er ganske ok... burde vurderes å oppgradere

teknisk sett er det eneste som kan taes var på er HDD og optisk drev...

resten kan gjøres om til en server eller noe

Lenke til kommentar

litt seint kanskje, men er alltid smartere å spørre FØR du kjøper noe enn etter. Jeg leta selv etter en stasjonær gamer for litt siden, kikka rundt på diverse sider som MPX osv. før jeg kom over dette forumet. Vet jeg sparte MASSE penger i tillegg til å få en bedre PC generelt på å spørre her først

Endret av incom1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...