Evil-Duck Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Heisann , har et lite problem med BF3 , har prøvd å søkt meg halt ihjel på google uten å finne noen svar. Det som skjer er at når jeg starter å spille går alt helt glatt på 40-50 FPS men etter en liten stund (10-15 minutt) med spilling får jeg massive FPS dropps konstant , noe som gjør spillet helt uspillelig . Trodde først det var en netteverks lag , men så oppdaget jeg at det skjer i singel player og. Noen som har vært borti lignende ? har prøvd å endre grafikk instillingenne fra Ultra og ned på high , skrudd av V-Sync og AA uten at dette har gjort noe forskjell. CPU holder seg under 50 grader så temp på den skal ikke være problem , ene skjermkortet bikker opp mot 70 og det andre ligger stabilt rundt 60. Min Maskinvare ATi 5870 X2 i crossfire Intel i7 920 @4,1 Ghz stabil 6 GB ram Vanlig 7500 RPM Hardisk Håper noen har vært borti lignende problem og muligens har funnet en løsning Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Heisann. Hvilken oppløsning er det snakk om? Er det 1920x1080,hvis så burde du klare HIGH++ settings. Hva med driver,har du den nyeste? Ikke glem CAP(Catalyst Application Profiles),driver for Crossfire. Driver + CAP: http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx 1 Lenke til kommentar
DireStraits Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg har akkurat det samme problemet. Dette problemet oppstod etter at jeg kjøpte nytt skjermkort. Jeg har prøvd å formatere maskinen og installert alt på nytt, men det virker ikke. Ekstremt irriterende siden jeg kjøpte nytt skjermkort for nettopp å spille BF3. Kjører nyeste driverne fra Nvidia. Hovedkort: Asus P7P55D CPU: Intel i5 750 @2.67GHz Minne: 4GB DDR3 1333MHz G.Skill Skjermkort: Asus GTX 560 Direct CU2 TOP Blir VELDIG takknemlig for hjelp. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Heisann. Hvilken oppløsning er det snakk om? Er det 1920x1080,hvis så burde du klare HIGH++ settings. Hva med driver,har du den nyeste? Ikke glem CAP(Catalyst Application Profiles),driver for Crossfire. Driver + CAP: http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx 1920x1080 er det jeg kjører på ja . Oppdaterte CAP og dette gjorde vist susen ! Viste ikke det var noe engang. +1 til deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå