Gå til innhold

BF3 på PC , starter med stabil å smooth FPS men starter å lugge å hakke etter 10 minutter

Anbefalte innlegg

Heisann , har et lite problem med BF3 , har prøvd å søkt meg halt ihjel på google uten å finne noen svar. Det som skjer er at når jeg starter å spille går alt helt glatt på 40-50 FPS men etter en liten stund (10-15 minutt) med spilling får jeg massive FPS dropps konstant , noe som gjør spillet helt uspillelig . Trodde først det var en netteverks lag , men så oppdaget jeg at det skjer i singel player og. Noen som har vært borti lignende ? har prøvd å endre grafikk instillingenne fra Ultra og ned på high , skrudd av V-Sync og AA uten at dette har gjort noe forskjell.

CPU holder seg under 50 grader så temp på den skal ikke være problem , ene skjermkortet bikker opp mot 70 og det andre ligger stabilt rundt 60.

Min Maskinvare

ATi 5870 X2 i crossfire

Intel i7 920 @4,1 Ghz stabil

6 GB ram

Vanlig 7500 RPM Hardisk

Håper noen har vært borti lignende problem og muligens har funnet en løsning :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat det samme problemet. Dette problemet oppstod etter at jeg kjøpte nytt skjermkort. Jeg har prøvd å formatere maskinen og installert alt på nytt, men det virker ikke. Ekstremt irriterende siden jeg kjøpte nytt skjermkort for nettopp å spille BF3.

Kjører nyeste driverne fra Nvidia.

Hovedkort: Asus P7P55D

CPU: Intel i5 750 @2.67GHz

Minne: 4GB DDR3 1333MHz G.Skill

Skjermkort: Asus GTX 560 Direct CU2 TOP

Blir VELDIG takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar

Heisann.

Hvilken oppløsning er det snakk om?

Er det 1920x1080,hvis så burde du klare HIGH++ settings.

Hva med driver,har du den nyeste?

Ikke glem CAP(Catalyst Application Profiles),driver for Crossfire.

Driver + CAP:

http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-64.aspx

1920x1080 er det jeg kjører på ja . Oppdaterte CAP og dette gjorde vist susen ! Viste ikke det var noe engang. +1 til deg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...