jols3n Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei ! Har hatt denne telefonen siden den ble lansert i Norge, og aldri opplevd noe problemer. Men hadde et heller idiot-problem som jeg løste, men lurer da på løsningen dersom det skjer igjen. Da jeg lagde kodelås (altså med siffer) så hadde jeg klart å trykke feil siffer begge gangene koden skulle skrives inn. Så da jeg skulle ta i bruk telefonen igjen etter lås så var jo koden selvfølgelig ikke det jeg trodde jeg skrev. Slik på gamle Samsung Galaxy S så kunne man få tilbakestilt passordet via google-kontoen. Men på Nexus så har man ikke dette valget, det er rett og slett ingen måte å komme seg rundt dette på. Så har dere forslag? Prøvde å reinstallere via holde volum ned-knappen inne og slå på telefonen samtidlig, slik at man kommer til telefonens "bios"? Men fikk ikke reinstallert eller noe som helst, stoppet der. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du kan gå til Fastboot-mode ved å trykke inn volum opp, volum ned og power. Så kan du ved å ha installert android-sdk kjøre: fastboot oem unlock fastboot reboot Jeg tror faktisk det skal holde. Så kan du slå av og kjøre fastboot oem lock i fastboot-modus hvis du vil låse bootloaderen igjen. unlock av bootloaderen gjør en wipe av telefonen, altså å resette til factory defaults. ALLE data blir da borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå