Eriksendrul Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Hallo , Jeg skal begynne og prøve å få i meg en smoothie om morgenen siden jeg ofte har dårlig tid (velger og ha det) er så leit og stå opp om dagen jeg har sett og sett men finner ingen oppskrifter som ikke innholder banan,Jeg fordrar ikke banan værste jeg veit og stort sett alle andre oppskrifter har masse forskjelige sånn midt på 3 ting, eller så har de oppimot 3-4 ting som bare er klønete om du skal lage en veldig rask frokost Så jeg lurte på har dere tips på noen veldig enkle smoothie oppskrifter jeg ikke trenger 5-6 forskjelige ting til ? har aldri laget det noe før men kjøper blender i morgen, Jeg tenkte egentlig bare skogsbær youghurt(?) og frosene jorbær og kanskje blåbær og litt melk .(PS: jeg kommer ikke til og bruke juice osv, må ha melk om morgenen) Vet ikke om noen har miksa blåbær og jordbør før men jeg er glad i begge deler men vet ikke åssen det er sammen evt bytte ut skogsbær med vanlig naturell youghurt. +kanskje litt havregryn for og få litt fiber og. Fortell meg åssen smoothie du pleier og lage ? kanskje jeg liker det og ? Endret 23. januar 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Oppskrifter? Bare sleng en haug med bær og frukt osv oppi en blender og miks i vei Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Det er banan i nesten alle oppskriftene fordi stivelsen i bananer gjør smoothien tykkere. Jeg ville brukt naturell yoghurt, bær av eget ønske og en liten dæsj sitronsaft. Endret 23. januar 2012 av ahpadt Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Bare bland etter ditt behov at det du liker å la bananen utebli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå