rsagneskar Skrevet 18. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2012 18.02.12 Benkpress oppvarming 70x10 pers! Roing-kabel 3x10 "Mini" pushpress oppvarming 65x5 pers! Millitærpress 40x10 Biceps smalbenk 50x8 50x10 + 1 hjelp "Strongman" hentelpress 20x1 25x1 30x1 35x1 Komentar: Veldig bra økt med min bøse fetter! 5 reps pers på benken og ny pers på "mini" pushpress ;D Litt tull på trening, men 2 så bra perser er ikke til og klage over ;D Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2012 23.05.2012 skråbenk oppvarming 60x10 pers! smalbenk oppvarming 50x12 pers! Scott curle oppvarming 35x5 Komentar: Lett men effektiv trening! 2 lette perser, og kjørere lite mengde.. Dårlig kosthold denne uka men har alike vel fremmgang Siste delen av skole året blir det serriøst kosthold! MYE proteiner og ganske mye med karbs ! Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 29. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2012 (endret) 29.05.12 sumo markløft oppvarming 120x1 130x1 (pers i sumo) 140x1 (pers i sumo) 150x1 PERS ! (VIDEO KOMMER ) Opptadering kommer... Endret 30. mai 2012 av rsagneskar Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) a Endret 2. juni 2012 av rsagneskar Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 a fortreffelig teknikk der Rune. og ikke glem det! altid teknikk fremfor vekt, men dette har du allerede skjønt ser jeg. herlig! Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Ser ingen video jeg.. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) 01.06.2012 (makse dag) Knebøy oppvarming 100x1 110x1 120x1 pers! 130x0 http://www.youtube.com/watch?v=GOfOQ6TG10g&feature=endscreen&NR=1 127,5 x1 pers! http://www.youtube.com/watch?v=06E2G1vVz6c Var egentlig litt usikekr om jeg kom til og klare 120 kg, så klarte jeg 7,5kg mer enn målet! VELDIG fornøyd! Benkpress (uten stopp) oppvarming 70x1 80x1 (sykt lett) 90x0 87,5 x1 pers! http://www.youtube.com/watch?v=AfHEoYAbr6M Fornøyd! "overstøt" 70x1 80x1 90x0 http://www.youtube.com/watch?v=1NnfnbNJmQg 85x1 pers! Håpa egentlig på 90 kg, men va så forbanna stiv etter knebøyen, og har ikke trent overstøt teknikk på leeeenge, så klarte dermed nesten ikke gjenomføre overstøt teknikk noe serlig bra xD Men alike vel gjik 85kg opp. ! Veldig fornøyd nå, da blir det diet til jeg er fornøyd, så blir det trene litt styrke, og etter sommeren blir det serriøst med dietmar! smalbenk 60x10 pers! Jeg har økt: Knebøy: sommer: 85kg Slutten av mars: 110kg 01.06.12: 127,5kg Benkpres; begyndelsen av sommer: 70kg slutten av sommer: 75kg midt på skole året: 80kg 01.06.12: 87,5kg Markløft: Sommer: 125kg midt i skoleåret: 140kg 29.05.12: 150kg Endret 3. juni 2012 av rsagneskar Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 a fortreffelig teknikk der Rune. og ikke glem det! altid teknikk fremfor vekt, men dette har du allerede skjønt ser jeg. herlig! hahha, ALLT under kontroll Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 uke fri nå etter maksinga, skulel egentlig ligge på rundt 2000 kcal denen uka, men virker ikke som det blir så laft, hadde sykkeltest i dag, så lå høyt på karbohydrater, og skoletur i Onsdag - torsdag, orker ikek ha lite energi på turen.. Så starter dieten neste uke.. Noen som har noe bra kosthold, eller treningsmetoder/råd for meg? Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Markløft video kommer neste uke, han som filma er i nederland.. Endret 8. juni 2012 av rsagneskar Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Diet 05.06.12 (dietstart dato) Morgenvekt (starvekta): 87,9kg Midjemål: 86,5cm 08.06.12 Morgenvekt: 86,6kg - 1,3kg Medjemål: 85,5kg -1cm Hoftemål: 93cm har ikke startet serriøst på dieten enda, men har gått ned litt i så fall på kunn 3 dager. Veie dagen min skal bli hver fredag. Mitt kosthold på diet: Frokost Havregryn: 50g Skummet melk: ca2dl Whey 80% Proteinshake: 30g + multivitamin Mellomåltid Mager kesam: 300g Lunch havregryn: 50g Mellomåltid makrel i tomat/kjøttdeig: 170g/100g Etter trening Whey 80% proteinshake: 45g Melk: 250g 1 banan Middag Ris/pasta/potet: 50g kjøtt/ful/fisk: 200g Frystgrønsaker: 150g Kvelds Egg: 180g brødskive: 60g + omega3 Da blir det: - ca 2000kcal - ca 200g protein - litt under 200g karbohydrat - ca50g fett Endret 8. juni 2012 av rsagneskar Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Må si at jeg ikke er imponert over teknikken når du makser, i tillegg mangler du markløft som også er en viktig øvelse. Knebøyen går du ganske raskt nedover, samt er litt vel fremoverbøyd (ser det ut som) Benkpress slipper du vekten og bruker spretten fra brystet når du skal opp igjen. På støtet burde du ikke stå med sikring på sidene, det gjør at du ikke får fullført helt. Du skal også litt lengre ned og ut med beina. Men godt mulig det kun var pga det det var for tungt. Fokuser mer på å få teknikken i orden enn å få opp vektene. 1 rep max er også litt uheldig for kroppen og tilfører ikke noe i forhold til trening (dvs du bygger muskler ikke ved å løfte 1x max) Ellers stå på =) Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) hei og takk for svar! Markløft har makset jeg på noen dager før, men brukte sumomark som er noe jeg ALDRIG har løftet tungt på før Da dro jeg 150kg. ja kom litt fremoverbøyd på knebøyen, men har hele tyngda bak på helen.. Dette er pga tong tyngde. Har ok spenn på ryggen da Det at jeg kjører benkpress med spret er pga jeg ikke konkurer i styrkeløft, og alle som ikke konkurerer, eller er påvelding høyt nivå kjører som regel uten stopp. Støten var helt elendig teknikk, men har ikke øvd på dette noe serlig. På dieten blir det mye konsentrasjon om utførelse og teknikk Hvorfår ødleger det for løftet og ha sikring på? Endret 8. juni 2012 av rsagneskar Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Burde tatt video av marken, da det er veldig lett å skade seg ved feil teknikk der. Det er også den øvelsen hvor teknikken svikter fortest når vektene er tunge. Knebøyen var ikke det værste eksempelet, men hadde forbedrings potensialet Du trenger ikke å stoppe, men å bruke sprett gjør bruker krefter på mindre en halve løftet. Noe som betyr at det er et enda dårligere bevis på din styrke (ikke spesielt rettet mot deg og jeg påstår ikke at du er svak eller andre ting du kan bli fornærmet for..) Det går helt fint å ta benkpress uten stopp og uten sprett. Det vil i tillegg gi et mye mer korrekt bilde av din styrke. Også slipper du å risikere bristet/knekt ribbein. Årsaken til at det ødelegger, at du ubevist blir bevist på at du ikke kan hive fra deg stangen hvis det går galt og derfor ikke tør å gi alt. Hjernen er kip sånn sett.. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 ja markløften, har den på film. Den kommer litt senere. Husker da jeg så filmen ble jeg overasket hvor krum rygg jeg faktisk hadde. kan vere det er siden jeg brukte "sumo" mark i stede for "vanlig" mark som er det jeg alltid har trent med. Det at jeg jokser så mye i benkpressen er vel siden jeg er så SVAK i den, at jeg tar med meg egoet på trening og vil løfte mest mulig siden det er jo benken som alle sammenligner styrke med. Rompa er nedi benken i så fall.... hehe ^^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Sumo er en lettere øvelse enn vanlig mark, i tillegg er det faktisk lettere å ha rett rygg da du får hendene på innsiden (iallefall synes jeg det) Jeg ville heller lært meg benkpress skikkelig og bli sterk der enn å jukse meg til et høyere tall som ikke gjenspeilte styrken. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg tengte også det, derfor jeg brukte sumo Men siden jeg aldrig har trent dette før så er vel dette en grunn men uanset, er fornøyd med forbedringene mine, og skal forbedre teknikken fremover nå! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Du er rimelig ung, så jeg forstår at det er kult å ha høye tall som du kan tøffe deg med. Men et lite tips er å gjøre det riktig fra bunn, stor sjanse for at dine venner også chipper (jukser til løftene sine) slik at de får vekten opp, men øvelsen ligner mer på blanding av 6 forskjellige isolasjons øvelser enn den ene basisøvelsen de mener de tar. Skap en god kjernemusklatur ved å bruke riktig teknikk, så kommer du til å gruse disse guttene om 3-4 år når de alle sliter med skader eller ikke klarer å øke mer.. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 er det som er meninga også! Og blir bedre og bedre i teknikk for hver uke! Skulel bare sett hvordan teknikken va før:P Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2012 11.06.12 Bryst, triceps Benkpress oppvarming 60x12 60x12 skrå hentell benkpress 17,5x8 20 x4 kabel flyes 2x10 Smalbenk (saaaakte opp og ned) 50x6 50x6 ticeps push down 2xmax pump Deilig med pumpe økt igjen, har ikke tatt så mange reps i benkpress på MAAANGE månder. Uten den legendariske spretten nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå