Gå til innhold

Kjøp av laptop, 9k

Anbefalte innlegg

Pc-en brukes i hovedsak til skolearbeid/jobb (standard skriveprogrammer osv), msn/skype, internett, Photoshop og gaming i form av CS, Need for Speed osv. Ikke tunge spill som f.eks WOW.

Ønsker uansett å ha en sterk og rask pc som egentlig skal være så bra som mulig. Harddisk på 300 GB +, Ram på 6, helst 8. Så bra prosessor som mulig, ellers vet jeg ikke så alt for mye om hva som er det viktigste på en PC. Driver ofte med flere ting samtidig, og spesielt ofte mange faner på internett (30-40 stk) + andre programmet og dette medfører treg pc osv nå. Ønsker en 15 tommer.

Prisklasse kan jeg tenke meg alt fra 6-9k ca, og ønsker en PC fra en bra leverandør som leverer sterke og bra PC-er. Vet veldig lite om hvilket merke som er bra og sånt, eller hvilke nettsteder/butikker det er lurt å lete. Alle tips hadde vært fint og litt generelt om hva som er det viktigste og se etter. Ønsker også å finne noen alternativer som jeg kan vurdere mellom.

Fikk denne av en jeg kjenner og tenkte med en gang noe rundt http://www.dustinhome.no/asus-k53sv-ci5-24-6gb-750-gt540m-156-w7hp/product/5010618834?intcmp=searchProvider_dacsa

Kanskje med en i7. Noen som har noen innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...