OpelSenator Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei. Har et Gangse bra annleg som donker som faen.. Men veit att det kan bli bedre.. Har 2 12" MSX (500 W) og 2 12" Fancy Audio (600 W) 1 12" Mtx (500 W) og 1 15" (500 W) + jeg har en Forsterker på 1000 watt. merke er Cloub CV! Har det noe og si hvilken sub-kasse som jeg har til Elementene? og hvor jeg plaserer de på rommet? og Høytaler ledninger? alle 12" jeg har er til bil 4 Ohm.. og 15" er til hus 8 ohm. Jeg spiller på "Mono Block" Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Hei. Ja, alt har noe å si. Kassestørrelse, kassetuning, delefrekvens og plassering. Utelukker disse 12" da de er ment for bruk i bil å passer best der. Den 15" hvordan merke er det og hva er specs på den? Utifra specifications på bassen så kan en beregne rett kassevolum og tuning. Uten det så er det vrient å få til rett kasse. Edit. Sånn generelt så er ca 75 - 90 liters portet kasse greit til de fleste 15" for inne/ hjemmebruk. Endret 24. januar 2012 av ShyFx Lenke til kommentar
OpelSenator Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Hei. Ja, alt har noe å si. Kassestørrelse, kassetuning, delefrekvens og plassering. Utelukker disse 12" da de er ment for bruk i bil å passer best der. Den 15" hvordan merke er det og hva er specs på den? Utifra specifications på bassen så kan en beregne rett kassevolum og tuning. Uten det så er det vrient å få til rett kasse. Edit. Sånn generelt så er ca 75 - 90 liters portet kasse greit til de fleste 15" for inne/ hjemmebruk. Sånn har jeg plasert de.. Denexxa er merke på 15" Er bare på 500 watt men jeg får ikke noe braa bass av anlegge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå