xballerina Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei! Jeg prøver å finne ut hvor mange studiepoeng medier og kommunikasjon har, og har søkt litt rundt, men har egentlig ikke funnet noe. Er det noen som går medier og kommunikasjon, eller vet noe om dette? Jeg skal gå to år MK og ett år påbygning Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hei! Er det ekstrapoeng du mener? Poengene blir utregnet ved å gange gjennomsnittskarakteren din med 10. Det vil si at om du f.eks har 5.2 i snitt, tilsvarer det 52 poeng. Så kommer ekstrapoengene i tillegg. Tror ikke det er noen ekstrapoeng på MK. Lenke til kommentar
xballerina Skrevet 24. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2012 Hei! Er det ekstrapoeng du mener? Poengene blir utregnet ved å gange gjennomsnittskarakteren din med 10. Det vil si at om du f.eks har 5.2 i snitt, tilsvarer det 52 poeng. Så kommer ekstrapoengene i tillegg. Tror ikke det er noen ekstrapoeng på MK. Jeg mente vel ekstrapoeng, hehe Takk for svar! Kjipt at det ikke er ekstrapoeng på MK men.. kan ikke gjøre noe med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå