wergz Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Hei! Det er ikke lenge igjen før jeg skal søke om ny skoleplass (VGS). Jeg går for tiden på elektro, der jeg ønsker å lære mer om elektronikk generelt. Jeg valgte elektro fordi jeg følte at det var det nærmeste jeg kom til IKT-relaterte fag. Istedet for å gå VG2 i vanlig skole, har jeg planer om å gå en tidligere lærling-periode slik at jeg får enda mer kompetanse med det jeg fordyper meg i. Mitt spørsmål er om du kan nevne en bedrift som driver med reparasjon, service, helpdesk eller lignende i Oslo? Endret 24. januar 2012 av wergz Lenke til kommentar
supthereyet Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Flere bedrifter innen IT samt bedrifter med egne IT-avdelinger. Per dags dato ser det ut til at fleste av firmaene benytter seg av bemanningsbyrå, hyrer folk i 3-6 måneder, hvis vedkommende gjør en god jobb blir de tilbudt fast jobb. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Flere bedrifter innen IT samt bedrifter med egne IT-avdelinger. Per dags dato ser det ut til at fleste av firmaene benytter seg av bemanningsbyrå, hyrer folk i 3-6 måneder, hvis vedkommende gjør en god jobb blir de tilbudt fast jobb. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå