Kurten Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Trenger noen gode råd for å komme videre i Vietcong. Har rotet rundt i noen vannfylte huler. Kom meg ut i en vietcong leir. Knertet alle der og lusket meg gjennom skogen uten å bli oppdaget. Så har jeg kommet frem til en ruin der jeg skal bli hentet av helikopter. Står jeg i ro kommer ikke noe helikopter. Begynner jeg å skyte på noen, så hører jeg helikopteret men ser det ikke. Jeg har lite liv igjen, og blir drept ganske raskt. Har prøvd i flere dager nå. Må jeg reloade missionet for å prøve å få mer liv, eller er det noen som har ett lurt triks for å komme opp i det helikopteret? Jeg fant en medisinpakke inne i hulene, men etter det har det vært dårlig med medisin å få. Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 har du brukt radioen?? Lenke til kommentar
Kurten Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Ja da, har brukt radio'en Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 jeg husker ikke 100% sikkert, men jeg tror jeg brukte en sånn "lysgreie" til å skyte opp. Lenke til kommentar
andream Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Tror kanskje du må gå litt inn i ruinene, ikke stå utenfor. Hvis jeg husker riktig så kom det noen vc`er etter meg og når jeg da hadde drept de kom helikopteret. Tror det var sånn hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Du må skyte et visst antall vc før helikopteret kommer... Det jeg gjorde var å gjemme meg bak veggen som er på venstre side når du går inn i ruinene. Så lokket jeg de frem en etter en. Lenke til kommentar
Kurten Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Nå har jeg kommet videre. Det var bare å skyte de på venstre side av veggen en etter en. Ett par håndgranater hjalp på også. Så var det bare å spurte rett i helikopteret. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå