U1ven Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg er kanskje på kanten av det som er relevant for nordmenn flest, men er det noen der ute som er aktive NHL spillere? Isåfall kunne vi hatt en egen tråd, der vi kan diskutere Ultimate team, hva som er flopp/topp, tips osv Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 NHL 12 er stort sett kun det jeg spiller Spiller dog ikke HUT. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Suverent Fikk "Fifa 12" av broren min her om dagen, men det var ikke annet enn nedtur å gå fra NHL til fotball, dog så er jeg fotballinteressert IRL. Hva spiller du når du ikke spiller HUT? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Spiller for det meste EASHL og litt Versus. Spiller dog på 360. Jeg så ikke at dette var PS3 før etter jeg hadde posta, men det er morro at flere nordmenn spiller NHL. Det beste sportspillet, etter min mening, selv om det ikke akkurat er perfekt med tanke på bugs og glitcher. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Visste selv ikke at det var tilgjengelig til Xbox, selv om det ante meg. Noen bugs er det, men det er det i alle spill. Beste sportspillet jeg har spilt uten tvil. Hadde min beste spillopplevelse etter at jeg fikk ultrakill på UT2004 for ett par år tilbake med NHL for to dager siden. Møtte en til duell i HUT, han hadde noe bedre team enn meg og nicket hans var "sovjet" :!:. Dog undervurderte jeg han i starten. 1 periode: 3 - 0 til han 2 periode: 5 - 2 til han 3 periode: 5 - 5 (mine to siste mål ble skåret på de to siste minuttene.) Vant 3 minutter ut i ekstraomgangen med et langskudd fra offside streken.. Priceless. Endret 23. januar 2012 av Ulven93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå