Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er en tøffelhelt som trenger å skaffe med streetcreds (badboy-stempel) raskt. Noen gode råd?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Bakdelen ved å opparbeide seg "cred" er at den fungerer som hestelorten på fluer, og når credden blir større enn deg selv, ender det ofte med at du selv må rømme fra den. Men, ditt valg.

Det at jeg trener hardere, driver med boksing og tydelig signaliserer at jeg ikke tar dritt fra noen ser jeg som positiv cred.

 

 

Jeg har ikke sagt at det ikke er positivt på flere måter, men poenget mitt er at hvis man får ett visst rykte, så tiltrekkes det flere sånn som deg, og det kan bli slitsomt å forsvare ryktet, særlig hvis det blir av en viss størrelse. Så det har sine negative konsekvenser også, og det er viktig å få med i helhetsbildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man trenger ikke å være en liten pjokk for å gå i bakken av et velplassert slag i magen som man ikke er forberedt på. Langt ifra. Be en venn om å slå deg hardt i magen mens du står og strammer alle magemusklene du har. Når du har kjent hvor vondt det er, så kan du forestille deg hvordan det hadde vært hvis han hadde vært sint og ønsket å slå deg hardt, på et tidspunkt du ikke rekker å stramme magen. Det er ikke for ingenting at boksere og andre kampsportutøvere har en guard som skal forsvare sidene og magen i tillegg til ansiktet.

 

Trådstarter, jeg tror absolutt på din versjon av historien, for dette er ikke den første gangen jeg hører om slike tilfeller. I teorien har vi rett til å bruke selvforsvar, men dessverre er ikke det alltid praksisen som føres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...