Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er en tøffelhelt som trenger å skaffe med streetcreds (badboy-stempel) raskt. Noen gode råd?


Anbefalte innlegg

Ok tror nok du har missforstått hele greia trådstarter.

 

vil du ha suksess med det motsatte kjønn?

 

1. Slutt å tenke på hva andre syntes om deg.

2. Ha en fin holdning når du er ute, smil, rak rygg, ha øyekontakt (ikke stirr).

3. ikke forvent deg at du tar henne med deg hjem inatt.

4. ha en hyggelig samtale, HØR ETTER HVA HUN SIER.

5. ikke bruk kiche sjekketriks, holder med hei, hva heter du for å starte en samtale.

6. Virker hun helt uinterresert, kom deg bort derfra og ikke start å sjekke opp vennina

7. begrens alkohol inntaket, ikke noe er mer usjarmerende enn en full kar som snøvler og ikke vet helt hva han prater om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

Jeg er en tøffelhelt som trenger å skaffe med 'street-cred' (badboy-

stempel) raskt! :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postet av anonym: 17668783982ad829bcbf89a21370a1ac

 

Hvem er det du ønsker økt respekt fra?

Lenke til kommentar

Hvem er det du ønsker økt respekt fra?

Fra de tøffe gutta. (Nei, ikke kriminelle/gangstere)

 

Og fra de som betyr noe, rent karrieremessig.

 

Det er ikke respekten i seg selv som er viktigst, men å komme seg opp å fram her i livet.

 

Regner med at de pene damene kommer etterhvert som dette ordner seg.

 

Vil ikke leve resten av livet som en pyse, forandringer må skje å det må skje nu.

Som sagt, jeg trenger bare noen gode råd fra dere godtfolk på forumet.

 

Takker alle sammen for svar og råd så langt.

 

Postet av anonym: 17668783982ad829bcbf89a21370a1ac

Lenke til kommentar

Les en sjekkebok som feks alfa, kunsten å sjekke, karismakoden etc. Husk dette med sjekking og credz er som en dans. Du er mannen og du må føre dansen. Jenter hater ansvar, og om ikke du tar ansvaret og ledelsen i relasjonen kommer du til å leve i sølibat for resten av livet. Les deg opp på sosiale anntenner og få erfaring i praksis med jenter. Når du lærer dette med jenter vil credden komme automatisk fa både gutter og jenter.

 

Postet av anonym: 2ac1dee604952860a544fc4ce7dbc494

Lenke til kommentar

Street cred? Omega-mann? Hva slags verden er det du lever i?

På sjekkefronten er det slik at en omega-hann er den som er minst respektert og har lav sjans til å lykkes? Slik jeg har forstått det blir en omega-hann forbundet med tøffelhelt og pyse?

 

Streetcred fordi de som i mitt nærmiljø blir sett på som tøffinger får de peneste damene. Badboys tiltrekker seg damer. Streetcred er bare en annen måte å si det på.

 

Postet av anonym: 17668783982ad829bcbf89a21370a1ac

 

Neste gang en av de "Badboys'a" kødder med deg, slå han rett ned (mens masse damer ser på) Da vil de se på deg som en helt. NEIDA, best å være seg selv. Men heller ikke tillate seg alt, som jeg har gjort alt for lenge. :S

Lenke til kommentar

Grunnen til jeg poster anonymt er at jeg ikke vil ha min bruker forbundet med en tøffelhelt og en pyse. Regner med moderatorene aksepterer det.

 

Jeg er en tøffelhelt som trenger å skaffe med 'street-cred' (badboy-

stempel) raskt! :(

 

"Rezpekkt på Plata, lizzm :)"

 

Jeg er blitt sett på som en pyse omtrent hele mitt liv, men nå syns jeg det er på tide å endre andres og min egen oppfatning av meg selv! Har drevet en del med trening, har aldri hatt den beste fysikken men er ikke noen direkte pingle heller. Har aldri vært noen dørmatte for noen heller, men blir sett på som en omega-hann nonetheless :(

 

Trenger noen gode råd fra dere godtfolk her på forumet!

For å score damer, for å komme meg opp og fram i livet.

 

Er ikke en person som tar mye dritt fra andre, men:

 

Må jeg rett og slett bli litt mer drittsekk selv? Litt mer arrogant?

 

OK, jeg har tips:

1) Aldri føl deg forpliktet til å svare på noe som helst, eller la deg presse til å gjøre noe du ikke har fordeler av. Bruk teknikker for å minke konfrontasjonen, og gjøre det lettere for deg å avvise, som FOGGING og BROKEN RECORD (hakk i plata). Eks; kan ikke du låne meg penger? Svar: Skjønner at det er pes for deg å ikke ha penger nå, og at du gjerne vil at jeg skal låne deg noe. [stille]

Ja, har du tenkt å gi meg pengene eller?

Av og til er det greit å låne bort penger. Jeg skjønner godt at du vil jeg skal låne deg penger.

Hvorfor kan du ikke bare låne meg penger?

Jeg ser problemet ditt. Det hadde vært lettere for deg om du kunne lånt meg penger. Osv. Repeat and rinse (hakk i plata) Fordelen med denne teknikken er at du slipper å eskalere konfliktnivået. Hvis ikke motparten kontrollerer hendene dine, kommer han heller ikke ned i lomma di. Trenger ikke si noe engang, bare stirre ham ned.

2) Konfronter med spørsmål HELE TIDEN:

- Hvorfor skal du alltid være så vanskelig?

- Er du uenig i problemstillingen?

/Syns du ikke det er legitimt at vi (intro stråmann) forsøker å fordele jobben riktig? (samme faen hva du sier, bare du trigger respons)

- Du har så mange trange jeans.

- Syns du klærne mine ikke sitter bra på meg?

- Ja, jeg syns du ser ut som en gris i et pølseskinn.

- Er problemet at ettersittende klær ser stygt ut, eller er problemet at jeg er for tykk?

- Begge deler. Jeg blir rett og slett kvalm av å se på deg. Du burde virkelig gå ned i vekt.

- FOGGING: Jeg kunne nok tatt av noen kilo.

- Ja, mer enn noen. Jeg skammer meg over at du er sønnen min.

- Er det noe annet enn det utseendemessige du skammer deg over?

- Ja, sånn som nå, oppførselen din er bare rar.

- Liker du ikke at jeg prøver å være sikker på hva du mener når du snakker?

- Ja, det burde vært selvfølgelig.

- Er det utseendet mitt du mener burde vært selvfølgelig? Du mener det burde være klart for meg at jeg ser ut som en gris i et pølseskinn?

- Trådstarter, det her gidder jeg ikke.

- Hvorfor starter du en diskusjon om du ikke gidder diskutere?/ Du mener jeg må skjønne ting automatisk uten å spørre. Er greia at jeg skal være din emosjonelle dumpingplass, uten at motivene dine for å si det du sier avsløres?

 

Tørr å vri skruen. Ikke ta ansvaret for å holde god stemning hele tiden. Men analyser konsekvenser. Dersom det er fare for livet ditt, jobben din, helsa di, osv. step down. Det er en god biologisk grunn til at vi er feige.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tydelig at ditt syn på ting ikke stemmer helt med hva jenter ser etter (godt mulig at jentene i ditt nærmiljø velger de du ser opp til, men det er mer pga manglende alternativ enn at de faktisk er bedre..)

 

Det å bare leite etter noen "ligg" synes jeg personlig er lite givende, føler ikke selv at jeg er noe mer tøff etter å ha penetrert x-antall jenter.. Men som sagt, godt mulig at det er det som betyr noe der du bor.

 

Det du forveksler med streetcred og bad-boy stempel er selvtillit og er egentlig alt du trenger for å få deg en dame (eller penis varmer hvis det bare er det du søker) Det er mange måter selvtillit kan bygges på, men etter hva jeg har hørt hjelper det å komme i gang med trening. Enten om det er styrketrening eller kampsport (disse skal vist ha best resultat).

 

Generelt å føle at du mestrer noe, vil gi seg selvtillit.

 

Videre kan selvsagt de kosmetiske tiltakene gjøres; hår-klipp (unngå hanekam, piggsvin, hoppbakke og hockey), klesstil (unngå pålimte bukser, one-piece, toogethalvttusen farger, buksa nedi sokkene). Få litt farge på huden, ansiksbehandling, fikse øyenbrynene ol er også tiltak som kan virke, men er litt ekstrem for min del..

 

Når det gjelder yrke, så har det ingenting å si. Har du et yrke som jenter ikke synes er super spennende; unngå å snakke om det. Hvis det kommer opp, belys de positive sidene; snakk som at du er solt av jobben.

 

 

Viktigst av alt: SMIL!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi eg kjenner deg ikke, og hadde eg kjent deg så låner eg ikke ut penger til venner. Punktum.

Hvordan vil du si til venner at du ikke vil låne dem penger?

 

Hver gang du avviser, så har du valget med å myke opp avvisningen din med å gi forklaringer og bortforklaringer. Dersom du bare sier nei, så er avvisinger mye større, og oppfattes uniformt mer negativt.

 

Dette skaper ofte en spin-off diskusjon på unnskyldningene, som kan tilføre deg mye stress, siden grunnen ikke er den du ofte serverer som unnskyldning, grunnen er ganske enkelt at du ikke vil.

 

Fram til du har funnet ut den riktige blandingen av hvor fordelaktig det er for deg å gjøre tjenester for andre, vs å avvise, vs å avvise kontant, så er det bra for deg selv å ha strategier som gjør det enklere å følge din vilje, og ikke andres. Dette er en vesentlig del av å kunne hevde seg selv i virkelighet, og ikke bare være en machotøff stein online.

Lenke til kommentar

Hehe. Eg sier det som eg sa til deg, og har ikke tenkt å myke det opp eller bortforklare det. Takler de ikke sannheten er det dems problem. Er de på jakt etter en bank får de lete andre steder. Eg skal bære sekken til en kamerat opp til Tåkeheimen om eg må, men eg låner han ikke penger. Eg henter gjerne ei venninne som er full og desperat i en naboby, og får henne hjem, men eg låner henne ikke penger. Eg fikser gjerne datamaskinen til en kompis, fordi eg vet han hjelper meg med bilen en annen gang, men vi låner ikke hverandre penger. De som kjenner meg vet at eg gjerne hjelper til, og blir de sure om eg ikke vil låne de penger så fuck dem. Og ja, åpenbart er det fordi eg ikke vil. End of discussion.

 

At du har et behov for å bortforklare alt er ditt problem, og eg mener det er en dårlig egenskap og in the end en dårlig løsning. Du sier ikke ting som det er, du prøver å finne gode unnskyldninger og du gjør deg selv en bjørnetjeneste når du tror at du skåner andre med en hvit løgn enn sannheten. Du om det. I realiteten så fremstår du som usikker, lukket og lite interessant som venn.

 

Det er du som skaper diskusjon med bortforklaringene dine, og det er du som får problemer med å forklare deg. Ikke eg.

Endret av nomore
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg personelig er en veldig hyggelig person blant venne gjengen, som kan ta mye drit og blir veldig sjeldent sint, og at jeg alltid er der for å støtte og hjelpe venner når det trengs.

 

Jeg hadde ingen anelse om at det fungerte slik, men innenfor de 3 vennegjengene jeg har vært innom så har mine venner vært respektløse og frekke, fordi de vet at jeg kan ta det med ett smil. De er mine venner og jeg vet at de liker å ha meg rundt. Men blir behandla anderledes fordi de vet at jeg kan ta det. Dette er veldig rart syns jeg.

 

Så som folk sier så tror jeg det lureste er å være ego og arrogant.

 

Du må kanskje ikke ta meg på ordet, men jeg føler at å være ett godt menneske ikke funker i dagens samfunn. Anonym poster: 1d1ccf350f48d524b9cc55ad73c59e2c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...