Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er en tøffelhelt som trenger å skaffe med streetcreds (badboy-stempel) raskt. Noen gode råd?


Anbefalte innlegg

Grunnen til jeg poster anonymt er at jeg ikke vil ha min bruker forbundet med en tøffelhelt og en pyse. Regner med moderatorene aksepterer det.

 

Jeg er en tøffelhelt som trenger å skaffe med 'street-cred' (badboy-

stempel) raskt! :(

 

"Rezpekkt på Plata, lizzm :)"

 

Jeg er blitt sett på som en pyse omtrent hele mitt liv, men nå syns jeg det er på tide å endre andres og min egen oppfatning av meg selv! Har drevet en del med trening, har aldri hatt den beste fysikken men er ikke noen direkte pingle heller. Har aldri vært noen dørmatte for noen heller, men blir sett på som en omega-hann nonetheless :(

 

Trenger noen gode råd fra dere godtfolk her på forumet!

For å score damer, for å komme meg opp og fram i livet.

 

Er ikke en person som tar mye dritt fra andre, men:

 

Må jeg rett og slett bli litt mer drittsekk selv? Litt mer arrogant?

 

 

 

 

 

 

 

 

Postet av anonym: 17668783982ad829bcbf89a21370a1ac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Street cred? Omega-mann? Hva slags verden er det du lever i?

På sjekkefronten er det slik at en omega-hann er den som er minst respektert og har lav sjans til å lykkes? Slik jeg har forstått det blir en omega-hann forbundet med tøffelhelt og pyse?

 

Streetcred fordi de som i mitt nærmiljø blir sett på som tøffinger får de peneste damene. Badboys tiltrekker seg damer. Streetcred er bare en annen måte å si det på.

 

Postet av anonym: 17668783982ad829bcbf89a21370a1ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For meg høres det ut til at du henger i feil miljø og ser opp til feil mennesker.

 

Første steget på å få "street credz" er å gro et par baller, og i den prosessen bør du innse at hva "gutta" mener om deg er irrelevant. Vær deg selv, vær stolt av den du er, ikke godta å behandlet dårlig, velg dine "kamper" med omhu og vis at du er ekte.

 

Samtidig kan det hjelpe mye å drive på med interessante ting. Om du bare dilter etter andre hele dagen eller spiller dataspill fra du kommer hjem til du legger deg så blir du asosial, kjedelig og innesluttet. Og da er det ingen som blir kjent med deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg tror problemet ditt stikker dypere enn at du kan løse dette med mer 'street-cred'. Du har et problem med ditt eget selvbilde. Hvordan du tror eller mener andre oppfatter deg som person behøver ikke å samsvare med virkeligheten.

 

Hva fikk deg inn på tanken at du blir oppfattet som en pyse?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg syntes han skal være seg selv og drite i hva allt og alle mener om han. Hadde jeg vært hans far og fikk vite om dette skulle jeg ha gitt han en skikkerlig øre fik og ingen kveldsmat.

 

Tydlig at guttungen har hengt litt for lenge med feil folk og sett litt for mye Gangster Tv.

 

 

Vi får håpe for alles beste at du ikke har eller kommer til å produsere et avkom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Det å "være seg selv", funker ganske dårlig om man er kjedelig, men det er slik alle sier, akkurat som at jenter sier "det er ikke størrelsen det kommer ann på". :tease:

 

Les i sjekketråden, der er det mange hundre sider tips til hvordan du kan utvikle deg som menneske, både når det gjelder sjekking, og ellers i livet! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det å "være seg selv", funker ganske dårlig om man er kjedelig, men det er slik alle sier, akkurat som at jenter sier "det er ikke størrelsen det kommer ann på". :tease:

 

Les i sjekketråden, der er det mange hundre sider tips til hvordan du kan utvikle deg som menneske, både når det gjelder sjekking, og ellers i livet! :)

Utrykket "å være seg selv" er missforstått.

 

Det handler ikke om å fortsette i en rutine som ikke fungerer eller presentere sine kjedelige/dårlige sider. Det handler om å være ekte, vise at man står for den man er, det man sier og at man ikke påtar seg en oppførsel eller meninger som man ikke har. Dette er en falskhet som lett avsløres og som både slår ut negativt og som fører til en ond sirkel hvor man bygge på løgnen.

 

Å være seg selv betyr ikke at man absolutt skal fortsette med å samle på tegnestifter og postkort med Justin Bieber på, og vise det til hele verden. Men aller mest betyr det at man ikke skal gå med buksa på knærne, lua bakfrem og genser som er for stor fordi man tror at det gir credz. Det gjør det nemlig ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...