Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

42 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?



Anbefalte innlegg

Hadde vært mer nervøs dersom LFC skulle møte Stoke eller Leeds.

Med god grunn. Vi sliter med så mange skader for tiden at jeg ikke ser for meg annet enn en Liverpool-seier.

jeg tror heller ikke vi tar denne, skal så klart se kampen forde, men skadene har blitt for mange så jeg tror vi vil slite med å bryte gjennom midtbanen, selv med Scholes tilbake som nødhjelp å en "Carrick" i storform sår jeg stooor tvil, håper såklart på seier, men jeg tror ikke vi får nok fart i spillet, hvis Berba starter bremser han for mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halsey er den dårligste dommeren i Prem, men likevel den beste, ettersom han er retterdig og lar kamper flyte. Dog er han en smule gammel å gjør endel rart, men det kan jeg leve med det siden jeg ikke vil føle at han lar noen påvirke avgjørelsene hans.

 

Skadeproblemene begynner nå å bli en farse. Det er sterke rykter om at også Rooney sliter med å rekke kampen. Noen aviser mener Carrick også sliter med en knock. Vidic, Rooney, Nani og Cleverley alle ute da, haha. De fire jeg vil påstå er våre beste/viktigste spillere. Legg til Ferdinand, Fletcher og en bråta andre spillere. Dersom de ikke har trent denne uka er jo sannsynligheten for at de leverer en dårlig kamp stor om de spiller også. Det jo faen urettferdig at vi skal få den i trynet før vi møter rivalen.

 

Jaja, blir forhåpentligvis som jeg skrev på førstesida. Har sett et reservepreget Utd slå topplag før, men det begynner å bli pittelitt tynt nå. Anderson er som kjent også ute, så hvis Carrick ikke blir klar, så har vi faktisk ingen midtbanespillere igjen. Scholes skal ikke kunne starte en sånn kamp og Giggs/Park har bevist gang på gang at de ikke makter å spille sentralt. En rusten/formsvak Phil Jones på midten? Huff.

Lenke til kommentar

Gleder meg som fy til i morgen. Håper å rekke hele kampen, men kan bli tøft pga. trening. Jeg krysser fingrene og kommer til å løpe hjem så fort jeg er tilbake. Ble tilbudt billetter til kampen, men måtte desverre takke nei pga. trening/test. Helt forjævlig surt da en av mine store drømmer er å overvære en skikkelig storkamp på Anfield, og at dette så langt er det nærmeste jeg har vært. Håper jeg får muligheten neste gang.

 

YNWA!

Lenke til kommentar

Noen ganger så må man, er en del av et lag (ikke fotball riktignok) og da må man innimellom velge bort ting. Når det er Liverpool så er det kjipt, men elsker det jeg driver med, de gangene det kræsjer med kamp er det dritt, men i det store og det hele er det verdt det. Forhåpentligvis kommer det flere sjanser, og forhåpentligvis får jeg sett hele kampen på tv/nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...