Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

42 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pakk det inn så mye dere vil.. Vi scorte to, dere scorte ett.

Pakker ikke inn en drit, men når noen påstår at dere fortjente å vinne må man få calle bullshit. Dere var iforhold til tidligere opptredener på Anfield rett og slett ufarlig, jeg var sjokkert midt i andreomgang, skulle det bli så lett? Men så gjorde Sir Alex et skjebnesvangert bytte, og Evra fikk et sedvanlig drypp. gg.

Lenke til kommentar

Pakk det inn så mye dere vil.. Vi scorte to, dere scorte ett.

Pakker ikke inn en drit, men når noen påstår at dere fortjente å vinne må man få calle bullshit. Dere var iforhold til tidligere opptredener på Anfield rett og slett ufarlig, jeg var sjokkert midt i andreomgang, skulle det bli så lett? Men så gjorde Sir Alex et skjebnesvangert bytte, og Evra fikk et sedvanlig drypp. gg.

Skjønner at du er oppgitt over kampen, men når vi slår dere i det taktiske spillet så er det ekstremt billig å si at det var ufortjent. Dere hadde 3 skudd på mål, vi hadde 9. At vi legger oss bakpå når dere kaster alle mann i angrep må vel kunne kalles sunn fornuft. Når dere gjør et dårlig bytte og vi gjør bra bytter så gjør ikke det at det er urettferdig at vi scorer.

 

Hadde målet vært offside, hadde dere fått en mann feilaktig utvist - DA kan vi begynne å snakke om urettferdig. Her slo vi dere ganske enkelt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Pakk det inn så mye dere vil.. Vi scorte to, dere scorte ett.

Pakker ikke inn en drit, men når noen påstår at dere fortjente å vinne må man få calle bullshit. Dere var iforhold til tidligere opptredener på Anfield rett og slett ufarlig, jeg var sjokkert midt i andreomgang, skulle det bli så lett? Men så gjorde Sir Alex et skjebnesvangert bytte, og Evra fikk et sedvanlig drypp. gg.

Skjønner at du er oppgitt over kampen, men når vi slår dere i det taktiske spillet så er det ekstremt billig å si at det var ufortjent. Dere hadde 3 skudd på mål, vi hadde 9. At vi legger oss bakpå når dere kaster alle mann i angrep må vel kunne kalles sunn fornuft. Når dere gjør et dårlig bytte og vi gjør bra bytter så gjør ikke det at det er urettferdig at vi scorer.

 

Hadde målet vært offside, hadde dere fått en mann feilaktig utvist - DA kan vi begynne å snakke om urettferdig. Her slo vi dere ganske enkelt.

Dere får et mål grunnet at De Gea ikke blir på strek, et annet fordi Evra ikke følger med. Taktisk spill meg i ræva. Du har tydeligvis ikke sett samme kamp som meg og Gerrard. Liverpool var shait, den dårligste og gråeste versjonen av Liverpool på Anfield vi har møtt siden Houllier imo. At vi ble slått kan jeg enda ikke forstå.

 

God natt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dere fikk mål fordi Enrique fucka opp...

Slik er fotball, flesteparten av målene kommer delt fra godt angrep og delt passivt forsvar.

Liverpool spilte slik United spilte sist de var på Anfield.

Og mye av grunnen for at Liverpool spilte såppass grått var pga Kenny ga Carra sjansen på midtbanen. At det var for å kjøre defensivt eller fordi Carra hadde bursdag vet jeg ikke. United var langt fra bra idag de heller.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Skjønner at du er oppgitt over kampen, men når vi slår dere i det taktiske spillet så er det ekstremt billig å si at det var ufortjent. Dere hadde 3 skudd på mål, vi hadde 9. At vi legger oss bakpå når dere kaster alle mann i angrep må vel kunne kalles sunn fornuft. Når dere gjør et dårlig bytte og vi gjør bra bytter så gjør ikke det at det er urettferdig at vi scorer.

 

Hadde målet vært offside, hadde dere fått en mann feilaktig utvist - DA kan vi begynne å snakke om urettferdig. Her slo vi dere ganske enkelt.

Dere får et mål grunnet at De Gea ikke blir på strek, et annet fordi Evra ikke følger med. Taktisk spill meg i ræva. Du har tydeligvis ikke sett samme kamp som meg og Gerrard. Liverpool var shait, den dårligste og gråeste versjonen av Liverpool på Anfield vi har møtt siden Houllier imo. At vi ble slått kan jeg enda ikke forstå.

 

God natt.

Som Danielzu skriver, dere fikk mål fordi Enrique feilberegner, og Gerrard/Carra sover i markeringa, og vi fikk mål av grunnene du skrev. Men nå er det ofte slik mål forekommer i fotball. Synes heller du kan irritere deg over eget lag("Champions of England") som ikke klarer å score mer enn ett mål mot "den dårligste og gråeste versjonen av Liverpool".

 

Greit nok, vi stilte ikke med finspill, men det gjorde ikke dere heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skjønner at du er oppgitt over kampen, men når vi slår dere i det taktiske spillet så er det ekstremt billig å si at det var ufortjent. Dere hadde 3 skudd på mål, vi hadde 9. At vi legger oss bakpå når dere kaster alle mann i angrep må vel kunne kalles sunn fornuft. Når dere gjør et dårlig bytte og vi gjør bra bytter så gjør ikke det at det er urettferdig at vi scorer.

 

Hadde målet vært offside, hadde dere fått en mann feilaktig utvist - DA kan vi begynne å snakke om urettferdig. Her slo vi dere ganske enkelt.

Dere får et mål grunnet at De Gea ikke blir på strek, et annet fordi Evra ikke følger med. Taktisk spill meg i ræva. Du har tydeligvis ikke sett samme kamp som meg og Gerrard. Liverpool var shait, den dårligste og gråeste versjonen av Liverpool på Anfield vi har møtt siden Houllier imo. At vi ble slått kan jeg enda ikke forstå.

 

God natt.

Som Danielzu skriver, dere fikk mål fordi Enrique feilberegner, og Gerrard/Carra sover i markeringa, og vi fikk mål av grunnene du skrev. Men nå er det ofte slik mål forekommer i fotball. Synes heller du kan irritere deg over eget lag("Champions of England") som ikke klarer å score mer enn ett mål mot "den dårligste og gråeste versjonen av Liverpool".

 

Greit nok, vi stilte ikke med finspill, men det gjorde ikke dere heller.

 

Syntes det er en liten forskjell.. Altså 2-1 målet og 1-1 målet var samme greia, men 1-0 målet er noe for seg selv.. Det "skal" ikke være mål, men Gea fucket opp. Men alle gjør feil og det jo som ofteste da det kommer mål..

 

Etter å ha sett el classico i midtuken, også se denne kampen i dag. Så er det rett og slett trist fotball.. De to største klubbene i England, med en lang historie og det skal være ett skikkelig hat oppgjør.. Også kom den forestillingen..

 

Uavgjort hadde vært ett rettferdig resultat.. Men det er like fortjent at Liverpool vant, som at united skulle fått ett mål på slutten og tatt seieren. Så gratulerer til Liverpool..

 

Nå håper jeg bare at det går bedre i neste oppgjør i ligaen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dere får et mål grunnet at De Gea ikke blir på strek
Nei, vi fikk et mål fordi degea var for opptatt med å dytte carroll bakfra. Fantastisk keeper det der

 

Liker forøvrig at bite manchester united supportere alltid skal kommentere hvor dårlige liverpool er hver gang de vinner. Godt å slå ut begge manchesterlagene fra cupene på en uke.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Ja, dere er helt utrolige. Verdens beste lag, uten tvil. Fantastiske fans og ikke minst spillere. Slått begge Manchester lagene ut av cupen, allikvel så blir det hverken PL eller cupgull på dere.

 

Men jøsses, uansett. Fantastisk prestasjon idag. Dere grisejulte ett toppet United lag og trillet ball i hatt med dem i samtlige 90 minutter.

 

Gratulerer :)

Lenke til kommentar

Det var da svært så butthurt dere var. Jevnspilt og relativt kjedelig kamp. Liverpool spiller liganes kjedeligste fotball sammen med Stoke, men begge lag spiller fotball som passer de perfekt.

 

Og jeg sier som kommentatoren; Carroll var dritt i 70-75 minutter, og brukbar, dog langt ifra nivået han hadde i Newcastle, i 15-20 minutter. Men jeg skjønner hvorfor Liverpool-fansen hyller han i dag. De er jo ikke vant med å se han prøve.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, dere er helt utrolige. Verdens beste lag, uten tvil. Fantastiske fans og ikke minst spillere. Slått begge Manchester lagene ut av cupen, allikvel så blir det hverken PL eller cupgull på dere.

 

Men jøsses, uansett. Fantastisk prestasjon idag. Dere grisejulte ett toppet United lag og trillet ball i hatt med dem i samtlige 90 minutter.

 

Gratulerer :)

Ingenting som fryder meg mer enn bitre United-folk, hahahahahha. Stakkars folk.

 

Ligaen har vi ikke sjans på, men hvorfor skal vi ikke kunne ta cupgull? Vi slo ut Chelsea og City fra ligacupen og United fra FA-cupen, hvilke andre lag representerer større motstand enn de? Tottenham og Arsenal i så fall, men Liverpool viser jo gang på gang at de kan hamle opp med de store lagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det som er litt morsomt er at hvis det var kozeklumpen som skrev akkurat det samme som posten over, hadde Lunatic vært førstemann ute til å rope troll.

Lenke til kommentar

Ute på plussjakt igjen nå Daniel? Må da være bedre å smile å gratulere enn å slenge dritt og riskikere å få moderatorer på nakken eller? Mulig du ikke ser det fra den vinkelen men det får nå være ditt problem.

 

Og at du sitter å gnukker til innleggene fra Klumpen, Simenfr osv er bare en indikasjon på at du faktisk ikke bryr deg særlig om hva som blir skrevet og hvem som skriver. Så slutt å bry deg gutt. :)

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Oi, du var oppriktlig altså? Neimen da beklager jeg. Huff altså, var ikke meningen å tolke det i feil forstand. :) Ble litt lei meg jeg nå. :(

Trivelig at du mener vi er verdens beste lag da, er ikke enig selv da. Men det får nå så være. :)

 

Syntes bare dobbeltmoralen angående hvem som skriver hva anses som trolling, mens om andre skriver i samme gate ikke anses som trolling var morsomt. Men siden dette ikke var tilfelde så henviser jeg til min tidligre beklagelse.

 

Sorry, jenta mi. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Forskjell på å leke med dere de få gangene dere slår oss enn å drive tullskap i hvert eneste innlegg en poster på hele D.no plattformen, den ser du vel.

 

Ja, tok kanskje litt hardt i med verdens beste lag kommentaren, men prøvde bare å legge meg på samme saklighetsnivå som en del andre som popper innom når Lpool vinner.

 

Ingen harde følelser uansett :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

De få ganger vi vinner ja, tapt mange kamper mot United på Anfield de siste åra. Taper jo hele tiden på Anfield vi. /end sarcasm

 

Men ja, ser poenget ditt, og den er egentlig ganske gyldig. :)

(verdens beste-schtick'n er mer dere om oss, enn oss om oss imo.)

 

Edit: Verdt å fortelle at idioten som drev med apestreker igår har blitt arrestert og bannet for livet. Mannen var ikke scouser men Nord-ire av alle ting. Ut med pakket.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...