Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man Utd


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

42 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg taler nok om denne 'fjotten'

merseyside-police-racism-probe-image-2-83927844.jpg

 

Forøvrig sa 'Match Commander, Chief Superintendent' Jon Ward dette om dagens arbeid

 

A total of 17 people were ejected from the crowd and two arrests made, for "low level" incidents. However, reports of an incident around the Hillsborough memorial were not true.

 

He added: "I would like to thank the majority of fans for their behaviour and co-operation during today's match at Anfield.

 

"We knew this would be a busy operation and most fans can be proud that they acted as ambassadors for their cities and their clubs.

" Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Blæh, kjipt resultat, men det kunne man forvente med så mange fravær. Likevel ganske fornøyd med lagets prestasjoner og Scholes spesielt. Vi spiller jo i det minste fotball mot det feigeste hjemmelaget siden Stoke i høst. At LFC vinner var en smule ufortjent, men vi skapte ikke allverden vi heller. Ikke vanskelig å se at vi har scoret over dobbelt så mange goaler i alle fall, makan til antifotball fra hjemmelaget. Hadde 30% ball på hjemmebane mot et United med Park-Scholes-Giggs-Carrick og Tony på midten, med Welly som ensom spiss. Det er pinlig.

 

Føler meg ganske sikker på at vi kommer til å slå Liverpool stygt på OT om to uker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

30 prosent?

 

Liverpool 2 - 1 Manchester United

14 Avslutninger totalt 9

9 Avslutninger på mål 3

5 Avslutninger utenfor 6

5 Hjørnespark 1

11 Frispark 9

43% Ballinnehav 57%

 

Hadde det ikke vært for perioden etter 1-0 hadde Liverpool hatt minst 50%. Tallene viser også Hvem som fortjente å vinne. Men jeg er enig i at kampen var jevn og begge lag kunne gått av med seieren.

Lenke til kommentar

30 prosent?

 

Liverpool 2 - 1 Manchester United

14 Avslutninger totalt 9

9 Avslutninger på mål 3

5 Avslutninger utenfor 6

5 Hjørnespark 1

11 Frispark 9

43% Ballinnehav 57%

 

Hadde det ikke vært for perioden etter 1-0 hadde Liverpool hatt minst 50%. Tallene viser også Hvem som fortjente å vinne. Men jeg er enig i at kampen var jevn og begge lag kunne gått av med seieren.

Hvem som fortjente å vinne? Tallene lyver, det sier selv kapteinen deres.

Lenke til kommentar

I en sjansefattig kamp, der alle avslutninger knapt er 20% sjanser var det United som hadde ballen og kontrollerte det meste. Vi tapte kampen fordi vi byttet ut scholes, og satt på Hernandez. Og da tar jeg ikke med at begge målene deres kommer etter svikt hos forsvar og keeper.

Lenke til kommentar

Use y're big head, så forstår du, liggegutt.

 

Spar meg for sånne tåpelige kommentarer. Jeg så kampen og det jeg så var to jevngode lag som hadde sine gode og dårlige perioder begge to. Liverpool gjorde bedre taktiske bytter sener i matchen ved å sette utpå Kuyt, Bellamy og Adam og det senket Manu som tydligvis gjorde dårligere bytter.

 

Fullt fortjent seier, gode bytter og solid defansivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De Gea kommer til å få skikkelig juling om han starter mot fysisk sterke Stoke. De kommer til å gjøre alt de kan for å få ballen inn i feltet, ser for meg innkast fra 50 meter og inn og lemping av ball. Jeg bryr meg ikke om De Gea er et såkalt supertalent som mange nevner. Han er skamdårlig. Kuszczak og Foster er ti ganger bedre enn den spinkle spanjolen. Er det rart Athletico solgte han? Flopp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...