donald.reader.duck Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Ok, skulle bare vite om den funka... Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Asus N53SN er min anbefaling, men den er fortsatt litt over prisen grunnene er at den har en matt skjerm med en oppløsning på 1920x1080 piksler, litt kraftigere grafikkort og litt mer minne (8GB)(som kan være fint i redigering) eneste grunnen til å velge den andre er prisen, men den har har høyglans skjerm med en oppløsning på 1366x768 piksler, litt svakere grafikkort (tror jeg, det er helt nytt og ikke testet, men etter hvordan de har satt det opp i rekkefølge av tall i produktets navn så skal det nok være litt svakere enn det som er på den andre) og "kun" 6GB minne Finnes den på billigere butikker? (til billuigere pris) Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Asus N53SN er min anbefaling, men den er fortsatt litt over prisen grunnene er at den har en matt skjerm med en oppløsning på 1920x1080 piksler, litt kraftigere grafikkort og litt mer minne (8GB)(som kan være fint i redigering) eneste grunnen til å velge den andre er prisen, men den har har høyglans skjerm med en oppløsning på 1366x768 piksler, litt svakere grafikkort (tror jeg, det er helt nytt og ikke testet, men etter hvordan de har satt det opp i rekkefølge av tall i produktets navn så skal det nok være litt svakere enn det som er på den andre) og "kun" 6GB minne Finnes den på billigere butikker? (til billuigere pris) nei, dessverre :/ Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Asus N53SN er min anbefaling, men den er fortsatt litt over prisen grunnene er at den har en matt skjerm med en oppløsning på 1920x1080 piksler, litt kraftigere grafikkort og litt mer minne (8GB)(som kan være fint i redigering) eneste grunnen til å velge den andre er prisen, men den har har høyglans skjerm med en oppløsning på 1366x768 piksler, litt svakere grafikkort (tror jeg, det er helt nytt og ikke testet, men etter hvordan de har satt det opp i rekkefølge av tall i produktets navn så skal det nok være litt svakere enn det som er på den andre) og "kun" 6GB minne Finnes den på billigere butikker? (til billuigere pris) nei, dessverre :/ Ok, takk for bryet... Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) den du har postet før (Asus N53SV) er jo en sterk kandidat for under 7000kr da Edit: fant nylig Asus K53E, skal være ganske god den, har dessverre ingen konkrete ytelsestester av skjermkortet pga. det er helt nytt, skal valyte omtrent likt som N53SN tenker jeg, men den mangler skjermen da Endret 2. februar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Ok, men er det noen nesten like bra dataer til litt mindre pris på: https://www.ardata.no/ardata/default.asp?KatID=002111??? Den trenger kanskje ikkje vere fullt like god da, men må ha alle spesifikasjonene jeg ville ha :-) : Den må kunne kjøre et redigeringsprogram bra, og sterkt skjermtkort. Den må også kjøre minecraft uten lag. Helst dobbeltkjerne prosessor, kanskje i5 eller noko den veien. Må vere nok av RAM til å kjøre nettv og andre ting som bruker RAm. [8000???] Batteritid bør være kapabel, over 3 timer minimum. Endret 3. februar 2012 av donald.reader.duck Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 beklager :/ klarer dessverre ikke finne noe som har det du beskriver på ardata.no til under 7000kr (ikke til under 8000kr engang) Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 beklager :/ klarer dessverre ikke finne noe som har det du beskriver på ardata.no til under 7000kr (ikke til under 8000kr engang) huff og huff, då kjøper jeg ikke der i alle fall... Tusen takk for at du tok deg bryet med å hjelpe :-) :-) Takker mye :-) Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Hei, jeg har en Asus K53S (6GB RAM, 750G HDD, i7 quadcore) +++ Hatt den i en måned, og den virker fortsatt som fra dag 1. Alt kjører smooth, viften er lydløs, PCen er pen og alt er virker som det skal. Eneste, er at den ikke har så uberhøy oppløsning. Men det har ikke vært et problem for meg ennå Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Hei, jeg har en Asus K53S (6GB RAM, 750G HDD, i7 quadcore) +++ Hatt den i en måned, og den virker fortsatt som fra dag 1. Alt kjører smooth, viften er lydløs, PCen er pen og alt er virker som det skal. Eneste, er at den ikke har så uberhøy oppløsning. Men det har ikke vært et problem for meg ennå Link? Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 http://www.dustinhome.no/asus-k53sv-ci5-24-6gb-750-gt540m-156-w7hp/product/5010618834?csref=pricecompare_kelkoo_1007&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick Det er denne, bare med i7 istdenfor i5. Jeg ga 6299kr for den hos DustinHome, men det ser ut som den er borte nå. Anyways, har bare varme ord om denne så langt. Lesete en del reviews, og den har fått mye skryt på "God ytelse og stillegående" Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 (endret) Asus K53E er den nye versjonen av den PCen du har Endret 3. februar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 4. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2012 Er denne masse dårligere enn den andre du foreslo?? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Er denne masse dårligere enn den andre du foreslo?? er vel egentlig bare oppløsinga og designet som er forskjellig fra den andre Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Så det lønner seg egentlig å kjøpe den?? i forhold til pris og sant?? Blir den akkurat like god til å redigere å gama på??? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Så det lønner seg egentlig å kjøpe den?? i forhold til pris og sant?? Blir den akkurat like god til å redigere å gama på??? jeg vil si det ja, den er jo like god Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Ok, bare et spørsmål, hvor høy pris må jeg opp i får å få en cirka like bra data på en vanlig butikk? Masse greiere å kjøpe på vanlige butikker... Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Ok, bare et spørsmål, hvor høy pris må jeg opp i får å få en cirka like bra data på en vanlig butikk? Masse greiere å kjøpe på vanlige butikker... Er denne akkurat like god til å redigere med?? Den har større skjerm og 1 TERRA minne!! (store fordeler) så viss den er like god, er den verdt 500kr mer... http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-17-tom/asus-n73sv-v1g-tz603v/162117.3004/ Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 22. april 2012 Forfatter Del Skrevet 22. april 2012 Da har jeg kjøpt den, og den funker fantastisk! Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå