scootermus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei. Lurer på om man trenger S matte for å komme inn på økonomi og administrasjon på BI. ville det være lurt av meg å velge økonomistyring som et av 3 valgfag 2 året på vgs? Hva er ca.karaktersnittet for å komme inn? Håper på gode svar Mvh Marius Lenke til kommentar
turana Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei. Lurer på om man trenger S matte for å komme inn på økonomi og administrasjon på BI. ville det være lurt av meg å velge økonomistyring som et av 3 valgfag 2 året på vgs? Hva er ca.karaktersnittet for å komme inn? Håper på gode svar Mvh Marius Ca 3,5 i snitt for å komme inn ryktes det, men ta det med en klype salt. Du trenger ikke S matte og det å ha litt erfaring i økonomistyring kommer godt med Lenke til kommentar
scootermus Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Hei. Lurer på om man trenger S matte for å komme inn på økonomi og administrasjon på BI. ville det være lurt av meg å velge økonomistyring som et av 3 valgfag 2 året på vgs? Hva er ca.karaktersnittet for å komme inn? Håper på gode svar Mvh Marius Ca 3,5 i snitt for å komme inn ryktes det, men ta det med en klype salt. Du trenger ikke S matte og det å ha litt erfaring i økonomistyring kommer godt med Takk for svar. Men vet du hvordan det er med siviløkonomstudiet? er det et studie som krever skyhøye karakterer for å komme inn? Snitt ca.? Lenke til kommentar
turana Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Omlag 50 poeng. Igjen, ta det med en klype salt Lenke til kommentar
fb60 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Alternativt kan du søke deg inn med karakterene fra bachelorgraden, hvor du må ha B i snitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå