Gå til innhold

Skjermoppløsning for lav

erikfaug

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det vanskelig å finne laptoper med mer enn 900 piksler i høyden? Normalt sett er det enda lavere, virker det som. Dette blir helt klaustrofobisk for meg. Jeg mener nå at før i tiden var det vanlig med 1024 eller mer, eller hva? 1600 i bredden hjelper ikke så mye når du må sitte og scrolle opp og ned hele tiden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, tusen takk for anbefalingene!

Ser etter noe som er dockbart (er det dette de kaller profesjenelle på dustin?), med oppløsningen som i forslagene deres (1080), men ikke minst:

Den må helst være så godt som lydløs.

(De fleste lenovoer jeg har brukt i det siste er praktisk talt lydløse)

Sikkert vanskelig å si helt sikkert, men OEM-windowsen som følger med må også kunne innstalleres på en SSD-disk jeg sannsynligvis kommer til å oppgradere til om 6-12 mnd...

Endret av erikfaug
Lenke til kommentar

Hei, tusen takk for anbefalingene!

Ser etter noe som er dockbart (er det dette de kaller profesjenelle på dustin?), med oppløsningen som i forslagene deres (1080), men ikke minst:

Den må helst være så godt som lydløs.

(De fleste lenovoer jeg har brukt i det siste er praktisk talt lydløse)

Sikkert vanskelig å si helt sikkert, men OEM-windowsen som følger med må også kunne innstalleres på en SSD-disk jeg sannsynligvis kommer til å oppgradere til om 6-12 mnd...

profesjonelle er vel også kjent som "bedriftslaptoper"

hvis det er profesjonelle du er ute etter så er denne den eneste jeg fant med full HD oppløsning

Review

passer med to forskjellige docks

lyden den lager er kanskje ett problem da, mellom 30 og 40 dB

OEM windows kobler seg mot hovedkortet, det betyr at du vil kunne bytte alt i PCen bortsett fra hovedkort uten at du vil trenge ny windows nøkkel, men du må jo fortsatt ha DVD/minnepinne med windows for å installere det da :whistle:

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...