Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man City

Gjest Slettet-w7DZlO15

11 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Liverpool vinner.
    • Man City vinner.
    • Uavgjort.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja. Hadde vel håpet på City pga kampprogrammet men ok. Morro å se scouserene juble så mye pga ligacup

Ikke begynn å spre kvalme, er du snill. Når ble det feil å glede seg over en cupfinale? Det er kun uvitende, uintelligente tufser(blant annet deg) som løper rundt og sprer budskapet om at visse cuper ikke betyr noe som helst. Hvis du ikke har noe mer vettug på hjertet, kan du vennligst forlate tråden. Flott kamp, og fantastisk stemning på Anfield! Det føles godt. :)

Ja, gud forby å ville ta igjen litt av all dritten man får.

Lenke til kommentar

Gratulerer gutter, en finale på Wembley er en finale på Wembley. Ligacupen er kanskje ikke en stor turnering, men det er en major honour. Hadde dog vært typisk om dere tapte for Cardiff, eller hva? At dere fighter ut et bedre lag bør ikke overraske noen, som jeg skrev i kamptråden for lørdag. City har bedre spillere i alle posisjoner, men etter hva jeg leser var LFC det klart beste laget. Jeg har sett det før. Har dessverre en stygg følelse av at det fort kan skje til helga igjen også.

Lenke til kommentar

Gratulerer gutter, en finale på Wembley er en finale på Wembley. Ligacupen er kanskje ikke en stor turnering, men det er en major honour. Hadde dog vært typisk om dere tapte for Cardiff, eller hva? At dere fighter ut et bedre lag bør ikke overraske noen, som jeg skrev i kamptråden for lørdag. City har bedre spillere i alle posisjoner, men etter hva jeg leser var LFC det klart beste laget. Jeg har sett det før. Har dessverre en stygg følelse av at det fort kan skje til helga igjen også.

Spørs, United har jo vesentlig dårligere lag enn City. Antar Liverpool fører kampen, men Park putter på den éne sjansen Utd får.

Lenke til kommentar

Dette var sinnsykt deilig, fullt fortjent, vi er best både i dag og over 2 kamper og det er fullt fortjent at vi endelig får vår første tur til nye Wembley. Nå gjelder det å bygge på dette til helgen og i ligaen fremover. YNWA

Dalglish: "If Man City have got any other players like Craig Bellamy they don't want I hope they've got my number."

:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Slo ut Stoke på Britannia, slot ut chelsea på Brua og slo ut City på Eithad. Gjør (eventuelt) ligacup-gull verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...