Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool - Man City

Gjest Slettet-w7DZlO15

11 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Liverpool vinner.
    • Man City vinner.
    • Uavgjort.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

phew, ikke godt for helsa dette her... Hart er jo en levende vegg, ikke lett å score noe åpent mål mot han. Men heldigvis er Gerrard sikker som banken på Straffer :love:

Måtte dette bare holle inn... men om det ender 1-2 til city så blir det ekstraomganger? kommentatoren snakket om det. At bortemålsregel ikke gjalt før etter ekstraomgangene?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Blir det 1-2 så går vel Mancini City til finale.

Bortemålsregelen trer ikke i kraft før i ekstraomgangene. Liverpool leder dessuten 2-1.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Agüero inn? Faen! Jeg som allerede er et nervevrak. Ut med Savic!? Er ikke han midtstopper?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

...men det der er ikke en naturlig stilling for armen.

Åh?

?

Hvordan er det ikke en _naturlig_ stilling for armen? Jeg er faktisk enig i at det var straffe, selv om han er mer uheldig enn noe annet, men det er da virkelig ingen _unaturlig_ stilling for armen.

Fordi det ikke er det?

Lenke til kommentar

...men det der er ikke en naturlig stilling for armen.

Åh?

?

Hvordan er det ikke en _naturlig_ stilling for armen? Jeg er faktisk enig i at det var straffe, selv om han er mer uheldig enn noe annet, men det er da virkelig ingen _unaturlig_ stilling for armen.

Fordi det ikke er det?

Hva er en naturlig stilling for armene når man kaster seg ned sånn, da? Kan du være så snill å fortelle oss det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...