YBD Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei! Jeg skal snart kjøpe ny PC, og blir sponset litt av pappa hvis jeg også kjøper utstyr så han kan redigere det han filmer med DV-kameraet sitt. Hvilke utganger trenger jeg? Jeg skal kjøpe et soundblaster audigy-kort med firewire, trenger jeg noe mer? Noen geforce 3-kort ser jeg har DVI-utgang. Blir den brukt til videoredigering? Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Audigy har firewire-utgangen du trenger. Software trenger du jo i tillegg. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei. Lurte på om Sound Blaster kortet Audigy både har firewire inn og ut? Hvordan er dette i forhold til studio DV-kortet? Hvordan er det å kjøre Video ut fra et Geforce 3 TI200 til VHS med RGB-kabler. Blir dette dårligere enn DV (Kamera) til VHS med RGB-kabel? Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Audigy har selvsagt også Firewire "ut". Samme plugg, samme kabel, begge retninger. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Takk for svaret. Da dlir det kanskje dette SB-kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå