ICN Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Skal på jentetur til Hellas i sommer, noen tips om hvor vi kan dra? Reiser på begrenset budsjett, så tips gjerne om noe billig. Kravene er egentlig bare at det er i nærheten av strand og utesteder og at det ikke er så stor "harry-charter-faktor". Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Aiya Napa. Det er ihvertfall dit gutta drar på guttetur. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Aiya Napa er dyrt, og det er et feststed, lite annet å gjøre. Så ved mindre dere liker å feste, ville jeg ikke anbefalt dette. Er det helt sikkert at dere må ta turen til Hellas? Hvis du er ute etter billige reiser er nok Tyrkia stedet, Alanya/Side spesielt. Har selv vært der et par ganger og jeg kan anbefale Alanya på det høyeste. Du kan ganske enkelt få 4 stjerners hotell der for 4000 i 2 uker. Det er fine strender og mange utesteder. I tillegg er Tyrkia et svært billig land å leve i. Endret 29. januar 2012 av Okeho Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 (endret) Det er mange spennende greske øyer - og utfra din beskrivelse kan jeg anbefale Skiathos. Her er det over 60 herlige strender beliggende rundt øya. Skiathos by har mange utesteder - hvor det samles mange festglade i høysesong. Det eneste som trekker ned er kanskje muligens prisnivået, som litt høyere enn ellers i Hellas. http://www.lilleput.no/catalog.cfm?nOnlineCatalogueNo=30925 http://www.ving.no/hellas/skiathos-by Endret 29. januar 2012 av Glenn Lenke til kommentar
multisync Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Jeg har fått inntrykk av at det er rimelig greit å bare dra på øyhopping blandt de mange øyene der nede og bare ta det litt på sparket Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Aiya Napa. Det er ihvertfall dit gutta drar på guttetur. Når ble Aiya Napa en del av Hellas? Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Reiser på guttetur til Rhodos i juli Helt greit sted. Betalte litt over 5000 kr for 4 stjernes hotell, flyturen og buss til/fra Lenke til kommentar
ICN Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Er det et sted jeg ikke vil,så er det Tyrkia.. Hehe Aya Napa er heller ikke så fristende, vi er ikke direkte ute etter kontinuelig festing. Vi holder os hovedsaklig til Hellas, men det MÅ være fine strender og så klart et utvalg med utesteder Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 http://fruhansensverden.blogspot.com/p/yhopping.html Lenke til kommentar
robsen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 vil si rhodos er et veldig bra alternativ, selv vært det 6 ganger og høres ut som det er noe slikt dere er intressert i, ikke veldig party øy, og ikke veldig harry øy. veldig fine strender på ene siden av øya, husker ikke hvilken side. byen har også fin veksling mellom nye by, og gamle byen. mange shopping boder å rolige utesteder. kan anbefales! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Er en stund siden jeg har vært på Naxos personlig, men min mor drar dit vært år og det er billig og rolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå