Gå til innhold

[Løst] Jentetur i Hellas, hvor drar vi?

ICN

Anbefalte innlegg

Skal på jentetur til Hellas i sommer, noen tips om hvor vi kan dra? Reiser på begrenset budsjett, så tips gjerne om noe billig. Kravene er egentlig bare at det er i nærheten av strand og utesteder og at det ikke er så stor "harry-charter-faktor".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aiya Napa er dyrt, og det er et feststed, lite annet å gjøre. Så ved mindre dere liker å feste, ville jeg ikke anbefalt dette. Er det helt sikkert at dere må ta turen til Hellas? Hvis du er ute etter billige reiser er nok Tyrkia stedet, Alanya/Side spesielt. Har selv vært der et par ganger og jeg kan anbefale Alanya på det høyeste. Du kan ganske enkelt få 4 stjerners hotell der for 4000 i 2 uker. Det er fine strender og mange utesteder. I tillegg er Tyrkia et svært billig land å leve i.

Endret av Okeho
Lenke til kommentar

Det er mange spennende greske øyer - og utfra din beskrivelse kan jeg anbefale Skiathos.

Her er det over 60 herlige strender beliggende rundt øya.

Skiathos by har mange utesteder - hvor det samles mange festglade i høysesong.

Det eneste som trekker ned er kanskje muligens prisnivået, som litt høyere enn ellers i Hellas.

http://www.lilleput.no/catalog.cfm?nOnlineCatalogueNo=30925

http://www.ving.no/hellas/skiathos-by

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Er det et sted jeg ikke vil,så er det Tyrkia.. Hehe

Aya Napa er heller ikke så fristende, vi er ikke direkte ute etter kontinuelig festing.

Vi holder os hovedsaklig til Hellas, men det MÅ være fine strender og så klart et utvalg med utesteder :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vil si rhodos er et veldig bra alternativ, selv vært det 6 ganger og høres ut som det er noe slikt dere er intressert i, ikke veldig party øy, og ikke veldig harry øy.

veldig fine strender på ene siden av øya, husker ikke hvilken side.

byen har også fin veksling mellom nye by, og gamle byen. mange shopping boder å rolige utesteder. kan anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...