Fnix Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Inatt kom bekreftelsen rundt om at det blir Open Beta i mars! Er det mange her som gleder seg? Personlig kribler det i magen som om jeg skulle ha vært en liten guttunge igjen Så nå virker det ikke som det er så lenge til vi kan hakke løs på hverandre i GW2 style! 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 enig i at dette spillet ser helt fantastisk ut! Skal garantert spille open beta Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ingen spel eg gler meg slik til som dette. Virkeleg gode nyheter. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Huffamej, altfor mange gode MMO's som kommer dette kvartalet, i tillegg sitter jeg allerede med SWTOR. Men prøves skal det uansett Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg vet ihvertfall hva jeg skal bruke påska på Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Whoha! ME3 release og GW2 open beta? Tror dette kommer til å påvirke fritiden min i mars.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå