patricia Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei Jeg har nylig klart å miste førerkortet mitt, og er ganske sikker på at jeg mistet den ute! Det jeg da lurer på er, hva gjør jeg? Må jeg bestille nytt? I såfall hvor lang tid tar det? takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Nærmeste trafikkstasjon - be om midlertidig førerkort (varer tre mnd), og hvis du finner kortet innen fristen, gir du beskjed til trafikkstasjonen. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det midlertidige førerkortet må du ha i minst én måned(og maks 3) før du kan bestille nytt, som dumper ned i postkassen din etterhvert. Husker ikke hvor mye jeg betalte for det, men var vel 300 kr eller lignende. Lenke til kommentar
Awah Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Spørsmål; får man ta nytt bilde på førerkortet om man har mistet det, eller får man bare tilsendt samme som før? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg regner med at man kan få tatt et nytt bilde på trafikkstasjonen dersom man spør etter det. Viktig at bildet er noenlunde oppdatert. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. januar 2012 Del Skrevet 26. januar 2012 Jeg har fortsatt bildet fra da jeg var 16 og tok mopedlappen på mitt førerkort. Så du må nok oppfordre til det selv, vil jeg tro. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Spørsmål; får man ta nytt bilde på førerkortet om man har mistet det, eller får man bare tilsendt samme som før? Jeg ble bedt om å stikke inn i fotoboksen, når jeg skulle få nytt førerkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå