Odesseiron Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Tre kritikerroste nedlastingsspill får muligens en fysisk utgivelse. Les hele saken Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Nå ser man riktig nok fra siden i Outland. Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Spiller ingen rolle, jeg kjører ennå full boikott av Ubisoft og deres produkter. 5 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det er ikkje handlinga i Outland som er "inspirert av" Ikaruga, men polaritetsmekanikken er. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Outland er et konsollspill da, så DRM er vel ikke kjempeviktig. - forøvrig et fantastisk spill! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Det er ikkje handlinga i Outland som er "inspirert av" Ikaruga, men polaritetsmekanikken er. Her har jeg bare vært litt utydelig med fraseringen. Jeg mente handlingen som i "det man gjør" snarere enn plottet. Skriver om så det gir mer mening for flere. Outland ses selvsagt ikke top-down, noe jeg har endret på. Takk til begge to Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Ubisoft er boikottet. så de kan komme med så mye spill de vil. 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Siden jeg allrede har Outland og ikke er intressert i dem to andre så dropper jeg denne samlerpakka Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Spill fra Ubisoft, sier du? Ikke en gang med ildtang! De får ikke noe penger fra meg før de skjerper synet de har på kunder. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Burde ikke disse spillene vere billigere, eller gratis??? Ingen av spillene er noe spesielt langvarende, de har allerede gitt ut alle spillene for billigere penger, hvorfor krever de så mye penger, jeg kan få mass Effect 1 eller 2 for billigere på Steam, Jeg kan få Little big adventure 1 og 2 for 20 kr på Gog denne helgen, Jeg kan få Alle Half life spillene for 150 kr på steam når de var på salg, jeg kan få Dc Online gratis, Jeg kan få alle playstation 1 spillene gratis på en emulator, Gi meg 1 grunn til at jeg skal betale 140 kr FOR NOE FORBANNA MINI SPILL SOM IKKE ER VERDT 12 KR!! Endret 23. januar 2012 av Realzi Lenke til kommentar
Hallvardito Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Mange som boikotter Ubisoft her. Noen spesiell grunn til det? Er det noe jeg også burde gjøre? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Kopisperrene deres er helt på trynet. Denne, f.eks. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 DRM, online pass, melke- holdninger (assassins creed- serien), dårlig syn på PC- platformen og generelt dårlig syn på kunder. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 At de spytter på stort sett alle kundene sine før og etter disse har kjøpt spill.. Grunn nok for meg å boikotte de (-> Ubisoft) hvertfall.. Måtte 50-åringsstyret daue i en flykræsj, så verden kan komme seg videre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå