Espen Jansen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 En Tomb Raider-klone prøver seg for tredje gang. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Med andre ord, 1,24€ på steam er for mye? Edit: *En youtube-video senere* Holder meg nok unna denne, ja. Bedre fokusere på Grim Dawn kickstarter i dag! Endret 16. april 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Grim Dawn kickstarter? KOR? Vel, på Kickstarter.. Til pengebingen! Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Grim Dawn kickstarter? KOR? Vel, på Kickstarter.. Til pengebingen! Borte igjen nå da, som www.grimdawn.com. Den var ikke live ennå, men de hadde en preview på kickstarter som de deaktiverte for å ordne opp i reward tiers og slikt. Verste er at jeg lastet inn siden på nytt før jeg skulle se på kickstarter-videoen deres men da var jo hele sida borte! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Det eneste jeg vil gi spillet skryt for er vanneffektene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå