Populært innlegg Carlgutt Skrevet 23. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Slapper av litt i dusjen til mormor og bestefar. Alt går fint, helt til jeg er ferdig å dusje. Da oppdager jeg at jeg ikke har noe håndkle. Jeg labber naken rundt på badet og leter, men jeg finner ingenting. Til slutt blir jeg nødt å rope etter mormor. Etter at jeg har stått å brølt i noen sekunder plukker hørselen hennes endelig opp lyden av vrælet mitt og jeg hører hun kommer vandrende mot badet i snegle fart. Jeg står litt oppgitt og ser ned på den halv erigert penisen min som ligner mer på en vridd svamp etter å ha hatt seg en omgang i den varme dusjen...BAM!!! Så fyker døra opp i superfart, som om mormor hadde en slags superkraft som ene alene baserte seg på å åpne dører kjempe, kjempe raskt. Desperat klinger jeg meg inn til veggen, mens jeg prøver å dekke til min penis med begge hendene mine. Mormor begynner å smile, så ler hun litt. «Tror du ikke jeg har sett en sånn før gutten min? hmmmmmh?» hun smiler mer og den ene gulltanna hennes kommer til syne, lyset reflekterer i den svære tanna hennes som sender ut små tynne lysstråler som danser i den tette dampen. Hun fortsetter... «Jeg har jo sett en sånn en før, tror du ikke jeg har det? Så mange guttunger som jeg har vasket i løpet av årene...» Alt skjer i løpet av sekunder, Jeg presser meg opp mot veggen som en skremt katt. «Håndkle» mumler jeg, mens jeg prøver å unngå øyekontakt. «Ja skal si se..» hun vandrer innover i badet og åpner skapet, der finner hun frem en liten fille som hun holder frem. Hun rister litt med hånda og venter på at jeg skal gripe tak i den. Jeg har begge hendene mine foran penis og har lite lyst til å åpne dekningen. «Bare legg den på vasken du mormor..» «Tøys» sier hun og kommer helt opp til meg. Kliss naken står jeg ansikt til ansikt med min egen mormor, så nærme at jeg kan kjenne pusten hennes mot brystet mitt. «Her» sier hun og legger håndkle rundt halsen min. Så drar hun ut og begynner å lukke døren rolig etter seg, hun tar en siste titt inn på badet og blunker til meg. Så forsvinner hun og jeg blir stående alene igjen i det damp fylte badet. Jeg faller ned på knærne mine og begynner å gråte. Jeg våkner 7 timer senere i fosterstilling med kloremerker over hele brystet. Endret 23. januar 2012 av Carlgutt 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Hanske Skrevet 23. januar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 23. januar 2012 Hva i helvete var det jeg leste nå? 26 Lenke til kommentar
Nivlheim Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Takk for knegget! Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hva var poenget med dette? 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Våkne etter 7 timer med kloremerker over hele deg? Historien var troverdig før jeg las det Bra historie på mandagsmorning var det likevell Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Våkne etter 7 timer med kloremerker over hele deg? Historien var troverdig før jeg las det Bra historie på mandagsmorning var det likevell Tror meg wigir, selv om siste del var en smule improvisert,er resten litt for nærme virkeligheten enn det jeg har lyst å innrømme. Hva var poenget med dette? Terapi Lenke til kommentar
Articzz Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 haha, for ein historie men hvorfor legger du ut dette på diskusjon`? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Protip: Alle i familien og slekta som er eldre enn deg har sannsynligvis sett kjønnsorganet ditt. Endret 23. januar 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Desu Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det har de sikkert, men kanskje ikke i halv erigert tilstand når du er 19år. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Forskjellen er først og fremst på papiret. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Bestemora di har nok sett en hel del peniser igjennom sitt liv (inkludert din), og brydde seg vel heller lite om hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå