Rabatami Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei, Har et trådløst hjemmenettverk som jeg har forsterket med en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617294#info Vi kjører to stasjonære på den, jeg trådløst, mens dama fikk koble til med kabel, siden det er en lan-port på denne. Når vi begge spiller er det helt stabilt hos henne, mens jeg sliter med at pingen hopper i tide og utide, det ene minuttet kan jeg ha 3000ms (spiller wow), mens neste er det normalt. Det er riktignok bra oftere enn det er dårlig, men det ødelegger like fullt spillopplevelsen. signalforsterkeren står i samme rommet som pc'ene (ganske lite rom), så det er vel ikke noen grunn til at signalstyrken ikke skal være god nok? og særlig når maskinen hennes er koblet til samme boksen, og hun ikke har de samme symptomene som meg? Er litt usikker på hvordan jeg skal gå frem for å løse dette. Det beste hadde såklart vært om det er noen innstillinger jeg kan endre på som gir et mer stabilt nett, men har også sett på muligheten for å kjøpe en ny signalforsterker som har flere lan-porter. Hva kan/bør jeg gjøre? Og hvis jeg trenger en ny forsterker, noen som har forslag til en god en, som har flere utganger? (helst ikke over 1000kr:)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå