Ernie Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=72393 Litt av en rømning må jeg si, kort og greit i ren hollywood stil Edit: eller B-Gjeng stil da som Jay|-|eM vil ha det til... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dem må ha slete noka skikkelig gjennom betonggulvet, men lel ekte hollywood stil. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Uhrm... Hollywood-stil? Er vel heller B-Gjeng-stil, rett skal være rett... Men uansett: Go, America! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Lol. leste faktisk en b-gjeng historie i donald i går hvor de gjorde dette Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Konge Flukt. Og jeg som trudde alle fengsler var sikret mot slikt Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Lol. leste faktisk en b-gjeng historie i donald i går hvor de gjorde dette Var det den der dei rømte for å stjele noke uten at purken fekk misstanke men mens dei knabba fornya dei fengselet og tetta tunnelen? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 har lest en B-gjeng serie for ei stund sia jeg og... da gravde de seg en tunnel som de dekka over med papp elns, støvet/grusen/steinen smugla de ut i fengselsgården for så å dumpe der. Så gikk dee å rana butikker, gjemma byttet og kom tilbake til cella... men d ble avslørt da han ene b-duden spiste pommes frites i cella... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå