fotogigen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Sunnmørs nordlys. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Dette er fint---flott forgrunn og-fin komp i det hele---- Lenke til kommentar
Kheldal Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Synes de lyse feltene i vannet i forgrunnen er litt forstyrrende - for å pirke. Ellers et fantastisk flott bilde. Ser bedre ut i linken ja Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Fantastisk fargeprakt og et flott komp Synes lysene fra byen ble litt for domminerende. Men skjønner at det ble slik med den eksponeringtiden. Her kunne du tatt et bilde til av samme motiv med med mye kortere eksponeringstid. Så kunne du klippet inn akkurat lysene fra byen inn i dette bildet... Men det er jo slikt pirkearbeid som jeg liker å drive med Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Flott bilde, likte refleksjonen ifra havet-steinene godt,... I dag tidlig var det ett nytt kraftig utbrudd med retning imot jorden så onsdag blir det nye nordlysmuligheter http://spaceweather.com/ Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Takk! jeg tror nok jeg skal prøve og tone ned litt de kraftige lysene fra byen, jeg synest også de er litt "dominerende" Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Vakkert nordlysbilde. Heldige dere som har denne muligheten. Noe utbrendte områder i horisonten er nevnt og jeg tror det hadde gjort seg med litt nitidig arbeid får å dempe nettopp det. Vet Lars Mathisen bruker en ullvått foran objektivet i noen skunder av opptaket for nettopp å få kontroll på høylyset. Du kan sikkert få noen gode råd av han. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Flott nordlysbilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg