surfacetension Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det rapporteres at nordmenn bruker mer penger i utlandet,enn utlendinger bruker her hjemme.... Er det så grusomt? Greit: Hoteller etc trenger brukere,men... Søreuropa trenger penger,men Miljøet trenger færre flyturer. Men... Er det et godt svar? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Prisnivået i Norge er ganske avskrekkende for svært mange utlendinger. Oljefunnene er jo i stor grad skyld i dette, så vi får nok bare akseptere det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Det er ikke rart nordmenn rømmer landet når de har muligheten, med tanke på prisnivået her. Hvis jeg skal til en annen by og sove på hotell, må jeg ofte ut med 1000 kroner per natt. I syden koster det omtrent det samme for en uke på et greit hotell. Å spise og drikke på restaurant er også svindyrt (selv om ikke turiststrøk i syden alltid er billigere). Bortsett fra det, er det fint å oppleve noe annet enn lange netter og kalde vintere. Økonomien til landene i Sør-Europa har heller ikke vondt av at vi kommer og legger igjen litt penger. De er sikkert glade for hver krone de får. 1 Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Er ikke fristende for meg å feriere i utlandet. Lenke til kommentar
surfacetension Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Det er bra at noen skjønte poenget mitt -nemlig at ALLE trenger at man ferierer DER. Moralen er: Ikke tro at det er riktigere å feriere et sted fremfor et annet... FERIER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå